Chevrolet Camaro podbija USA
W ciągu pierwszego pełnego roku sprzedażowego Chevrolet Camaro był najczęściej kupowanym samochodem sportowym w Stanach Zjednoczonych. W okresie od maja 2009 do maja 2010 sprzedanych zostało 100 tys. sztuk Camaro.
Camaro wyprzedził swojego największego rywala Forda Mustanga o 20 tys. sztuk i opanował 45% amerykańskiego rynku samochodów sportowych i wciąż przyciąga nowych klientów do salonów Chevroleta zarówno w USA, jak i w innych krajach.
Oczekuje się, że wyniki sprzedaży Camaro poza USA znacznie wzrosną, ponieważ Chevrolet zwiększa produkcję na cele eksportowe z przeznaczeniem na swoje największe rynki, m. in. do Brazylii, Chin, Rosji i Korei Południowej.
Ostatnia generacja Camaro została zaprezentowana w 2006 roku. Do wyboru są wersje z silnikiem V6 o pojemności 3.6l o mocy 304 KM. W wersji „SS” do dyspozycji mamy jednostkę napędową V8 o pojemności 6.2l o mocy 426 KM.
Camaro konkuruje z Dodgem Challengerem i Fordem Mustangiem GT.
W wersji kabrioleta projektanci pozostali wierni oryginalnemu designowi Camaro. Kabriolet ma tą samą aerodynamiczną linię, praktyczną kabinę i wydajny silnik o mocy 400 KM.
Do europejskiej linii produktów Chevroleta modele Camaro coupe i kabriolet zostaną dołączone wiosną 2011 roku.
W Stanach Zjednoczonych za podstawową wersję modelu Camaro trzeba zapłacić 22 680 tysięcy dolarów.