multitronic wady
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą multitronic wady. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem multitronic wady.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą multitronic wady. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem multitronic wady.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Siedem biegów, które można zmieniać błyskawicznie i bez przerywania siły ciągu: Audi prezentuje nowy etap ewolucyjny mechanizmu przenoszenia siły. Siedmiobiegowy S-tronic łączy dynamiczny sposób działania z wysoką efektywnością.
Zazwyczaj automatyczne skrzynie DSG są przedstawiane w samych superlatywach. Jednak oprócz wielu zalet skrzynie DSG mają również wady…
Samochody stajni Volkswagena uchodzą w naszym kraju za wzorowe. Chwali się je przede wszystkim za solidność wykonania oraz bezawaryjność. Jest w tym przekonaniu sporo racji, acz VW, podobnie jak każdy liczący się producent, ma na swoim sumieniu także kilka wpadek. Co nie udało się specjalistom z Wolfsburga?
Konstrukcja zawieszenia pojazdu decyduje o precyzji prowadzenia oraz komforcie podróżowania. Kierowcy lubią jeździć wygodnie i bezpiecznie, ale nie są zwolennikami częstego goszczenia w warsztatach. Kompromis pomiędzy optymalnym zestrojeniem zawieszenia a jego trwałością jest trudny do osiągnięcia. Za komfortowe, ale i awaryjne uchodzi zawieszenie pneumatyczne.
Telefony komórkowe już dawno przestały pełnić jedynie podstawowe funkcje, takie jak wykonywanie połączeń i wysyłanie wiadomości SMS. Dziś każda funkcjonalna komórka musi posiadać szereg funkcji i aplikacji. Wśród nich, jedną z najpopularniejszych jest nawigacja GPS. Czy komórki są w stanie zastąpić w tej dziedzinie tradycyjne urządzenia nawigacyjne?
Audi nieco spóźniło się z zaprezentowaniem odnowionej wersji modelu A4. O prawie dwa tygodnie wyprzedził Audi główny rynkowy konkurent – BMW, pokazując nową odsłonę serii 3.
Podczas prezentacji zorganizowanej dla polskich dziennikarzy, Audi pokazało nowe wersje A5. Auta przeszły niedawno drobny facelifting.
Scirocco, Eos, Golf, Golf Plus, Jetta, Passat, Passat CC, Passat Variant, Tiguan oraz T5, czyli Volkswageny wyposażone w silnik 2.0 CR TDI, czeka wizyta w serwisie. Powodem jest wada fabryczna.
W obliczu stale rosnących cen benzyny, wielu kierowców szuka rozwiązań, pozwalających podróżować taniej. Najbardziej popularnym sposobem jest zastosowanie w swoim samochodzie instalacji LPG. Koszt paliwa gazowego jest średnio o połowę niższy od ceny benzyny. Wydawać by się mogło – paliwo prawie idealne. Nie ma jednak róży bez kolców…
Praktycznie wszystkie wady samochodów z napędem 4×4 wynikają z ich bardziej zaawansowanej konstrukcji i można byłoby je zaliczyć do jednej kategorii ,,większe koszty”.