Chevrolet sponsorem Manchesteru United
Chevrolet podpisał pięcioletnią umowę sponsorską z Manchesterem United. Marka będzie głównym partnerem motoryzacyjnym wicemistrza angielskiej Premier League.
Chevrolet i Manchester United
Podpisane porozumienie to pierwsza umowa sponsorska z klubem piłkarskim, w ponad stuletniej historii Chevroleta.
Amerykańska marka zobowiązała się do udziału w kilu inicjatywach, związanych ze współpracą z angielskim klubem. Jedną z nich jest organizacja Chevrolet China Cup – pucharu w ramach trasy Manchester United 2012 Tour organizowanej na całym świecie przez firmę DHL. W ramach pucharu Chevrolet China Cup, który odbędzie się w lipcu tego roku, zostaną rozegrane mecze piłkarskie w Szanghaju oraz w innym mieście w Chinach (z drużyną Shanghai Shenhua FC oraz inną drużyną, której nazwa zostanie ogłoszona w późniejszym terminie). Manchester United zagra w Chinach po raz pierwszy od 2009 roku i trzeci raz w historii klubu.
Chevrolet ogłosił również, iż rozpoczął współpracę partnerską z One World Futbol Project (więcej).
Chevrolet rozwija się jako globalna marka, dlatego to najlepszy czas na zaangażowanie się w słuszną sprawę i zaznaczenie swojej obecności na międzynarodowej mapie futbolowej”, powiedział Joel Ewanick, dyrektor ds. marketingu globalnego GM. „Naszym celem jest wejście w świat piłki nożnej w sposób wykraczający poza tradycyjną umowę sponsorską. Chcemy wyrazić głębokie uznanie dla tego sportu i uczcić to, co najlepsze w futbolu oraz zaoferować fanom niespotykane wcześniej możliwości czerpania pełnej radości z kibicowania.