Konstrukcja zawieszenia pojazdu decyduje o precyzji prowadzenia oraz komforcie podróżowania. Kierowcy lubią jeździć wygodnie i bezpiecznie, ale nie są zwolennikami częstego goszczenia w warsztatach. Kompromis pomiędzy optymalnym zestrojeniem zawieszenia a jego trwałością jest trudny do osiągnięcia. Za komfortowe, ale i awaryjne uchodzi zawieszenie pneumatyczne.
Zazwyczaj automatyczne skrzynie DSG są przedstawiane w samych superlatywach. Jednak oprócz wielu zalet skrzynie DSG mają również wady…
Telefony komórkowe już dawno przestały pełnić jedynie podstawowe funkcje, takie jak wykonywanie połączeń i wysyłanie wiadomości SMS. Dziś każda funkcjonalna komórka musi posiadać szereg funkcji i aplikacji. Wśród nich, jedną z najpopularniejszych jest nawigacja GPS. Czy komórki są w stanie zastąpić w tej dziedzinie tradycyjne urządzenia nawigacyjne?
Poszukując dobrego sprzętu do nawigacji za około 500 zł, warto zwrócić uwagę na Mio Spirit 680. To urządzenie, które posiada właściwie wszystko to, co powinno, bez zbędnych gadżetów, z których i tak nikt nie korzysta. Przetestowaliśmy nowe Mio na sporym odcinku drogi…
W obliczu stale rosnących cen benzyny, wielu kierowców szuka rozwiązań, pozwalających podróżować taniej. Najbardziej popularnym sposobem jest zastosowanie w swoim samochodzie instalacji LPG. Koszt paliwa gazowego jest średnio o połowę niższy od ceny benzyny. Wydawać by się mogło – paliwo prawie idealne. Nie ma jednak róży bez kolców…
Niektórzy po prostu wiedzą, że jest, ale nie wszyscy wiedzą w jaki sposób działa i, jak ważne jest dobre zawieszenie w samochodzie.
Samochody stajni Volkswagena uchodzą w naszym kraju za wzorowe. Chwali się je przede wszystkim za solidność wykonania oraz bezawaryjność. Jest w tym przekonaniu sporo racji, acz VW, podobnie jak każdy liczący się producent, ma na swoim sumieniu także kilka wpadek. Co nie udało się specjalistom z Wolfsburga? Oto druga część naszych rozważań.
Scirocco, Eos, Golf, Golf Plus, Jetta, Passat, Passat CC, Passat Variant, Tiguan oraz T5, czyli Volkswageny wyposażone w silnik 2.0 CR TDI, czeka wizyta w serwisie. Powodem jest wada fabryczna.
Na rynku występują samochody w kilkoma rodzajami napędu 4×4, jednak niezależnie od wariantu zastosowanych rozwiązań technicznych, wszystkie auta z napędem na 4 koła mają pewne wspólne zalety.
Praktycznie wszystkie wady samochodów z napędem 4×4 wynikają z ich bardziej zaawansowanej konstrukcji i można byłoby je zaliczyć do jednej kategorii ,,większe koszty”.