awaryjność d4d
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą awaryjność d4d. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem awaryjność d4d.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą awaryjność d4d. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem awaryjność d4d.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Przetestowaliśmy Toyotę Avensis na dystansie 130 tys. kilometrów. Auto przejechało cały dystans bez poważnych awarii, nie obyło się niestety bez drobnych usterek…
Toyota ma spore doświadczenie w produkowaniu niezawodnych i wytrzymałych silników diesla. Legendarne Cariny czy Corolle mogły przejeżdżać bezawaryjnie olbrzymie przebiegi rzędu 500-700 tys. km. Czy nowoczesne silniki D4D są tak samo udane?
Po raz kolejny opublikowano raport awaryjności DEKRA. W ogólnej klasyfikacji vanów najmniej awaryjne okazały się Škoda Roomster i Škoda Praktik.
Po niedawnym faceliftingu Toyota Auris prezentuję się znacznie nowocześniej. Oprócz modyfikacji wyglądu samochodu, zmieniono paletę dostępnych wersji silnikowych oraz obniżono cenę samochodu. Przetestowaliśmy popularny model 1.6 Valvematic w optymalnej wersji wyposażeniowej ,,2010″
Koniec bieżącego roku będzie obfitował w szereg niezwykle ciekawych premier. Jedną z nich będzie nowa, a raczej odświeżona Toyota Hilux.
Toyota Yaris od zawsze była jednym z liderów swojego segmentu. Ponieważ trzecia odsłona modelu ma nowoczesną stylistykę, zwinne silniki i rozsądną cenę, Japończycy mogą być spokojni o miejsce w czołówce rankingów sprzedaży.
Auris nie oznacza idealny. Toyota mogła pomyśleć o mocniejszych silnikach, bardziej dopracować wygląd karoserii i zadbać o większy bagażnik. Przy ogromie zalet auta, wady stają się jednak zaledwie szczegółami.
Najnowsza odsłona pickupa Toyoty będzie wyróżniać się kilkoma, przeprojektowanymi elementami nadwozia i wnętrza. Unowocześniono także mniejszy silnik – 2.5 D-4D. Będzie on teraz wytwarzał większą moc i spalał mniej paliwa.
Niemiecka organizacja TUV opublikowała raport niezawodności samochodów w okresie od lipca 2010 do czerwca 2011. Dane dotyczą rynku niemieckiego i są oparte na niemal ośmiu milionach przeglądów technicznych.
Jaki przebieg ,,wytrzymają” współczesne auta? 300, 500 tysięcy kilometrów? To dużo? Prezentujemy samochody, które często przejeżdżały ponad MILION kilometrów do naprawy głównej!