Honda CRF250L – Dual Sport z silnikiem CBR250R także w Polsce

Honda oficjalnie potwierdza – nowy model lekkiego enduro CRF 250L będzie dostępny także u polskich dystrybutorów. Nowa „250tka” zawita do salonów latem tego roku.

Honda CRF250LHonda CRF250L – nowość w Polsce

Podczas zeszłorocznych targów Tokio Motor Show, Honda zaprezentowała jeden szczególnie ciekawy model dla miłośników jazdy niekoniecznie po asfalcie.  CRF 250L, bo o nim mowa, to krok naprzód w stosunku do swojego poprzednika – modelu 230L. Starszy CRF zasilany był chłodzonym powietrzem, gaźnikowym silnikiem o pojemności 223cc i opartym na jednym wałku rozrządu. Motor nowego CRF250L jest nieznacznie większy, zasilany wtryskiem paliwa i chłodzony cieczą.

Silnik od CBR250R?

Honda CRF250LDOHC i cztery zawory na cylinder są zapowiedzią dobrych osiągów i przyjaznej charakterystyki silnika. Choć producent oficjalnie nie potwierdza tej informacji, to wiele wskazuje na to, że jest to silnik rodem z modelu CBR 250R. Można się zatem spodziewać, że i w tym przypadku moc wrzuconej do nowego CRF-a jednostki napędowej wyniesie około 26 KM.

Dobrze zawieszony CRF250L

Honda CRF250LFunkcja resorowania powierzona została zawieszeniu Pro-Link z widelcem upside-down i odlanym z aluminium wahaczem. Falista tarcza hamulcowa zapewni pewny „hebel” nawet w najtrudniejszej sytuacji.
Tradycyjnie dla serii L i XL, nowy CRF 250L sprawdzi się świetnie zarówno w terenie jak i w mieście. Dzięki niewielkim gabarytom i lekkiej konstrukcji doświadczony rider z łatwością wślizgnie się w każdą szczelinę a koleiny, zapadnięte studzienki i krawężniki przestaną być problemem.

Motocykl naturalnie posiada homologację drogową i mały, ale konkretny wyświetlacz cyfrowy.


Podobne wpisy:

Dołącz do nas na Facebooku i bądź na bieżąco!