Honda CRF250L – Dual Sport z silnikiem CBR250R także w Polsce
Honda oficjalnie potwierdza – nowy model lekkiego enduro CRF 250L będzie dostępny także u polskich dystrybutorów. Nowa „250tka” zawita do salonów latem tego roku.
Honda CRF250L – nowość w Polsce
Podczas zeszłorocznych targów Tokio Motor Show, Honda zaprezentowała jeden szczególnie ciekawy model dla miłośników jazdy niekoniecznie po asfalcie. CRF 250L, bo o nim mowa, to krok naprzód w stosunku do swojego poprzednika – modelu 230L. Starszy CRF zasilany był chłodzonym powietrzem, gaźnikowym silnikiem o pojemności 223cc i opartym na jednym wałku rozrządu. Motor nowego CRF250L jest nieznacznie większy, zasilany wtryskiem paliwa i chłodzony cieczą.
Silnik od CBR250R?
DOHC i cztery zawory na cylinder są zapowiedzią dobrych osiągów i przyjaznej charakterystyki silnika. Choć producent oficjalnie nie potwierdza tej informacji, to wiele wskazuje na to, że jest to silnik rodem z modelu CBR 250R. Można się zatem spodziewać, że i w tym przypadku moc wrzuconej do nowego CRF-a jednostki napędowej wyniesie około 26 KM.
Dobrze zawieszony CRF250L
Funkcja resorowania powierzona została zawieszeniu Pro-Link z widelcem upside-down i odlanym z aluminium wahaczem. Falista tarcza hamulcowa zapewni pewny „hebel” nawet w najtrudniejszej sytuacji.
Tradycyjnie dla serii L i XL, nowy CRF 250L sprawdzi się świetnie zarówno w terenie jak i w mieście. Dzięki niewielkim gabarytom i lekkiej konstrukcji doświadczony rider z łatwością wślizgnie się w każdą szczelinę a koleiny, zapadnięte studzienki i krawężniki przestaną być problemem.
Motocykl naturalnie posiada homologację drogową i mały, ale konkretny wyświetlacz cyfrowy.