Sukces polskiej sieci ASO Seat
W tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu SEAT Top Service People na podium ponownie stanęli Polacy. Po trofea sięgnęli Pracownicy Autoryzowanych Stacji Obsługi SEAT-a z firm Kaszubowscy i Komot oraz Pracownik Iberia Motor Company S.A., oficjalnego dystrybutora samochodów marki SEAT w Polsce. Także w konkurencji drużynowej reprezentacja Polski zajęła wysoką pozycję.
Międzynarodowy Konkurs Top Service People organizowany jest regularnie raz w roku przez Centralę firmy SEAT, S.A. w celu sprawdzenia wiedzy i umiejętności praktycznych pracowników autoryzowanych sieci Partnerów marki z wszystkich krajów posiadających oficjalnych jej dystrybutorów. Na eliminacje światowe wysyłani są najlepsi pracownicy wybrani w ramach konkursów krajowych.
Należy też wspomnieć, że pracownicy polskiej sieci ASO SEAT już od pierwszych lat istnienia konkursu zajmowali w nim wysokie pozycje zdobywając liczne trofea oraz często sięgając po najwyższe miejsca w konkursie. Dla przypomnienia lista zdobytych dotychczas nagród w tej rywalizacji to:
- tytuł Najlepszego Kraju 2001,
- tytuł Najlepszego Doradcy Serwisowego 2003,
- tytuł Najlepszego Kierownika Działu Części Zamiennych 200,
- tytuł Najlepszego Kraju 2004,
- tytuł Najlepszego Doradcy Serwisowego 2008.
Główne kategorie, w których rozgrywane są konkurencje to: Najlepszy Elektryk, Najlepszy Mechanik, Najlepszy Doradca Serwisowy, Najlepszy Kierownik Działu Części Zamiennych, Najlepszy Opiekun Strefowy oraz Najlepszy Kraj.