vw golf gtd
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą vw golf gtd. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem vw golf gtd.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą vw golf gtd. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem vw golf gtd.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Golf GTI jest prekursorem klasy sportowych kompaktów. Jak jeździ nowa wersja? Czy warto zapłacić na kompakt prawie 120 tys. PLN?
Producenci prześcigają się w wprowadzaniu nowych technologii. Volkswagen chcąc dogonić swoich konkurentów wprowadził światła LED do jazdy w dzień w Polo i Golfach.
Najnowsza wersja najpopularniejszego kompaktu Europy zadebiutuje w czasie Paris Motor Show w przyszłym roku! Podczas gdy w Polsce swoich lat dożywają jeszcze Golfy „dwójki” a duża część Polaków cieszy się z zakupu sprawnej „trójki”, w czasie paryskiego show zadebiutuje siódma generacja Volkswagena Golfa!
Od nowego roku, a dokładnie już od 2 stycznia oferta polskich salonów Volkswagena wzbogaci się o dwa nowe modele: Polo GTI oraz jubileuszową wersję Golfa GTI – Edition 35. Dynamika, świetne prowadzenie i ogromna frajda z jazdy przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa to, zdaniem producenta, wspólny mianownik tych dwóch samochodów.
Volkswagen zaprezentował na Genewskim Salonie Samochodowym nowego Golfa GTI Cabriolet.
Siódma generacja kompaktowego przeboju z Wolfsburga pojawi się na rynku na przełomie roku. W rozmowie z niemieckim portalem „Auto, motor und sport”, Ulrich Hackenberg, członek Zarządu Volkswagena ds. techniki, ujawnił, że nowy Golf będzie o 80 kilogramów lżejszy od swojego poprzednika. Wagowo cofnie się zatem do czasów Golfa czwartej generacji.
W sieci pojawiły się oficjalne zdjęcia Volkswagena Golfa VII generacji, który zadebiutuje jeszcze w tym roku. Pojawiły się też pierwsze informacje na temat ceny popularnego auta.
Polo uważany był do niedawna za miniaturkę Golfa, kupowaną przez ludzi, których po prostu nie stać na popularny kompakt Volkswagena. Dziś już tak nie jest. Konkurencja atakuje, oferując auta podobne do Golfa, w cenie Polo. Mimo to mały VW wciąż cieszy się popularnością. Dlaczego?
Specjaliści od marketingu wymyślili sprytne pojęcie – tzw. klasę premium. Dzięki temu, możemy kupować przeciętne samochody w absurdalnie wysokich cenach – np. Audi A3 Sportback
Kompakt za 100 tys. zł nie jest raczej samochodem ,,dla ludu” – przynajmniej nie naszym kraju. Jednak biorąc pod uwagę nietypowe ,,parametry” pojazdu trzeba przyznać, że VW Golf z silnikiem 2.0 TDI oraz skrzynią DSG może być ciekawą opcją…dla bogatych!