test mio 487
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą test mio 487. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem test mio 487.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą test mio 487. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem test mio 487.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Nawigacja samochodowa to już dla niektórych standard. Standard w czasie podróży prywatnych, ale przede wszystkim w czasie pracy, dlatego tak ważna jest funkcjonalność i cena tego urządzenia. Przetestowaliśmy najnowszą nawigację Mio Moov S600.
Poszukując dobrego sprzętu do nawigacji za około 500 zł, warto zwrócić uwagę na Mio Spirit 680. To urządzenie, które posiada właściwie wszystko to, co powinno, bez zbędnych gadżetów, z których i tak nikt nie korzysta. Przetestowaliśmy nowe Mio na sporym odcinku drogi…
Tania nawigacja z dokładnymi mapami całej Europy – tak najkrócej można byłoby scharakteryzować urządzenie Mio Spirit 487. Przetestowaliśmy ten zestaw na polskich oraz zagranicznych drogach.
Lista funkcji Mio Spirit 485 jest tak długa, że trudno uwierzyć w to, że ta nawigacja kosztuje niespełna 400 zł. Postanowiliśmy sprawdzić, czy funkcje TMC, SmartRoutes i LearnMe Pro i inne są naprawdę pożyteczne.
Porównaliśmy Opla Astrę 1.4 Turbo z popularną Skodą Octavią 1.4 TSI, oba samochody były wyposażone w skrzynie automatyczne. Czy Skoda wygra pojedynek dzięki nowoczesnej skrzyni DSG?
Renault Latitude to następca Vel Satisa, czyli reprezentant klasy wyższej. Nowy model dzieli platformę podłogową z Laguną oraz Nissanem Maximą. Jest to jednak całkowicie oryginalne auto. Przetestowaliśmy Renault Latitude w prestiżowej wersji Initiale Paris z najmocniejszym silnikiem 3.0 dCi.
Citroen C1 to jeden z kolińskich trojaczków. Niedawno, podobnie jak bracia, przeszedł drugi facelifting. Mimo to, po siedmiu latach od rozpoczęcia produkcji, bardzo ciężko będzie mu rywalizować z młodszą konkurencją.
Hyundai Veloster to jeden z najbardziej oryginalnych aut dostępnych na rynku. Czy czterodrzwiowy hatchback z 140-konnym silnikiem 1.6 GDI może zagrozić takim konkurentom jak VW Scirocco lub Renault Megane Coupe?
Najnowsza wersja pickupa Actyon Sports nie wygląda już jak pojazd z innej planety. Czy ,,europejski” design, mocny silnik i dość niska cena zakupu wystarczą żeby podbić serca wybrednych klientów ze starego kontynentu?
Testowaliśmy już wiele modeli Skody Superb: 1.4 TSI, 1.8 TSI, 2.0 TDI oraz 3.6 FSI. Do ,,kompletu” brakowało nam tylko testu 200-konnej wersji 2.0 TSI z automatyczną skrzynią DSG – najlepiej w wersji Laurin & Klement!