silnik ipl
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą silnik ipl. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem silnik ipl.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą silnik ipl. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem silnik ipl.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Toyota ma spore doświadczenie w produkowaniu niezawodnych i wytrzymałych silników diesla. Legendarne Cariny czy Corolle mogły przejeżdżać bezawaryjnie olbrzymie przebiegi rzędu 500-700 tys. km. Czy nowoczesne silniki D4D są tak samo udane?
Škoda Auto zaprezentowała zmiany dotyczące modeli ze swego portfolio, które zostaną wprowadzone dla roku modelowego 2011. Będą one dotyczyły głównie silników – nowe jednostki napędowe oparte są na nowoczesnej technologii common rail, która zastąpi dotychczas stosowany system pompowtryskiwaczy.
W czerwcu SEAT rozpoczął produkcję samochodów z roku modelowego 2011. Wraz nowym rokiem modelowym wprowadził do swojej oferty nowe silniki.
Nowe Infiniti G Coupe IPL będzie można zobaczyć już wkrótce w Pebble Beach, a już teraz dostępne są pierwsze oficjalne zdjęcia i szczegóły techniczne.
Mini wyklucza możliwość zastosowania układu hybrydowego w swoich samochodach, mimo że jego głównym partnerem od jednostek napędowych jest PSA Peugeot Citroen, który przoduje w technologii hybrydowej.
Uwodzicielski samochód Infiniti zadebiutował w Paryżu, dzisiaj prezentujemy więcej szczegółów na temat tego ekskluzywnego cabrio.
Audi wprowadza nowy silnik wysokoprężny dla Q7 2011.
SEAT zaktualizował ofertę silnikową w modelach Ibiza, Leon, Altea i Exeo. Ibiza jest teraz dostępna z nową 105-konną jednostką 1.2 TSI w połączeniu ze skrzynią manualną przekładnią DSG, zastępującą 105-konny silnik 1.6 MPi. Modele Altea i León dostępne są z silnikiem 2.0 TDI CR o mocy 140 KM z technologią common rail oraz skrzynią manualną […]
Niemiecki producent z Ingolstadt postanowił rozszerzyć ofertę silnikową swojego topowego, a zarazem największego SUVa. Silnik to nowoczesna jednostka wysokoprężna V6 TDI o mocy 204 KM. Jednostka na razie, trafi pod maski egzemplarzy sprzedawanych w Wielkiej Brytanii.
Rodzina silników wysokoprężnych TDI oferowana jest głównie w samochodach z grupy Volkswagena ( VW, Audi, Seat, Skoda oraz w Porsche ). Silniki TDI trafiały również do samochodów Volvo (np. Volvo 850), Chrysler/Jeep, Mitsubishi (2.0 TDI sprzedawany był jako 2.0 DiD)