silnik 2 2 d4d
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą silnik 2 2 d4d. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem silnik 2 2 d4d.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą silnik 2 2 d4d. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem silnik 2 2 d4d.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Toyota ma spore doświadczenie w produkowaniu niezawodnych i wytrzymałych silników diesla. Legendarne Cariny czy Corolle mogły przejeżdżać bezawaryjnie olbrzymie przebiegi rzędu 500-700 tys. km. Czy nowoczesne silniki D4D są tak samo udane?
W każdym silniku spalinowym ( tłokowym ) aż 70% energii uzyskiwanej ze spalania paliwa wydalana jest bezużytecznie wraz ze spalinami. Turbosprężarka VTG poprawia osiągi silnika oraz podnosi jego sprawność.
Renault oferuje nowy silnik wysokoprężny 2.3 dCi (typ M9T) w Nowym Masterze. Silnik został opracowany przez zespoły konstruktorów Renault pracujących w Rueil-Malmaison (Hauts-de-Seine), Villiers-Saint-Frédéric (Yvelines), Lardy (Essonne) i Cléon (Seine-Maritime).
Czy silnik elektryczny będzie godnym następcą silnika spalinowego? Czy napęd hybrydowy to krok do rewolucji w motoryzacji? Silnik spalinowy i elektryczny – czy w samochodach przyszłości, dla większej mocy i większego zasięgu, będą musiały zawsze działać oba z nich?
Co jest tak niezwykłe w tym nowoczesnym dwusuwie? Silnik jest w pełni zrównoważony, a przeciwstawne tłoki pokonują tylko połowę drogi w cylindrze i dlatego wał korbowy może osiągać bardzo duże prędkości.
Przy okazji wprowadzenia na rynek nowych modeli Volvo S60 i Volvo V60, Volvo wprowadza nowe jednostki benzynowe o pojemności 1.6 litra GTDi.
Znane ze Škody Yeti, połączenie jednostki 2.0 TDI CR 140 KM z napędem 4×4 i przekładnią automatyczną DSG, wkrótce zostanie wprowadzone do portfolio Octavii.
W końcu klienci doczekali się Outlandera z japońskim dieslem pod maską – 2.2 DID Mivec. Dotychczas można było kupić Outlandera z klekoczącym, 140 konnym 2.0 TDI od VW lub 2.2 DID o mocy 156 KM produkcji francuskiego koncernu PSA.
Najnowszy silnik Renault wyznacza standardy w klasie nowoczesnych turbodiesli. 130-konna jednostka Energy 1.6 dCi, zapewnia dobre osiągi przy rewelacyjnie niskim spalaniu. Szkoda tylko, że jest (w chwili obecnej) jedynie w modelach Scenic i Grand Scenic.
Nowa, turbodoładowana jednostka benzynowa Renault już montowana jest w modelach Megane i Scenic. Wkrótce trafi pod maskę Dacii Lodgy. Co to za jednostka i jakie ma parametry?