Silnik 2.0 TDI dla Octavii z napędem 4×4 i DSG

Znane ze Škody Yeti, połączenie jednostki 2.0 TDI CR 140 KM z napędem 4×4 i przekładnią automatyczną DSG, wkrótce zostanie wprowadzone do portfolio Octavii.

Silnik diesla 2.0 TDI CR DPF o mocy 140 KM, w pakiecie z automatyczną przekładnią DSG oraz napędem 4×4 będzie oferowany zarówno dla Octavii Combi, jak i dla wersji Scout.

W samym 2009 roku na świecie sprzedano około 14 000 Octavii z napędem 4X4. Decyduje się na niego 15% klientów kupujących nową Octavię Combi. Pakiet łączący zalety napędu na cztery koła i automatycznej dwusprzęgłowej przekładni DSG będzie interesującą propozycją uzupełniającą ofertę modelu Octavia.

Od początku czerwca taki pakiet jest już dostępny dla modelu Yeti, a od listopada br. rozpoczęła się produkcja Superba i Superba Combi wyposażonych w silnik 2,0 TDI 140 KM napęd 4×4 i automatyczną skrzynię DSG.

Ceny nie zostały jeszcze ogłoszone, ale można przypuszczać, że za Octavię z napędem 4×4 i przekładnią DSG trzeba będzie zapłacić około 16 tysięcy więcej (dopłata za napęd dla silników 2.0 TDI CR DPF np. w Superbie kosztuje 9000 zł, a za 6-stopniową automatyczną przekładnię DSG w Octavii trzeba dopłacić 7300 zł).

Octavia Combi z silnikiem 2.0 TDI CR DPF (140 KM) kosztuje 85 800 zł, więc za wersję z DSG i napędem 4×4 trzeba będzie zapłacić na pewno powyżej 100 000 złotych.

Dołącz do nas na Facebooku i bądź na bieżąco!

  • Dżozef

    pani Justyno – to są chyba ceny dopłat z Superba. Wydaję mi się, że dopłata do DSG to 7300 ale może się mylę..

  • Justyna

    Nie, nie – jasne, ma Pan rację, dziękuję za czujność, już poprawione, pozdrawiam