polo spalanie 1,2
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą polo spalanie 1,2. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem polo spalanie 1,2.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą polo spalanie 1,2. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem polo spalanie 1,2.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Dynamiczny wygląd nowego VW Polo mocno upodobnił się do Golfa. Przetestowaliśmy najnowszą wersję benzynową 1.2 TSI o mocy 105 KM.
Już od dwudziestu lat Clio szczyci się swoją silną pozycją, podkreśloną słynnym sloganem: Elle a tout d’une grande (Ma wszystkie zalety dużego samochodu).
Ekonomiczny, uniwersalny, wygodny, tani – ideał miejskiego samochodu – czy taki jest Chevrolet Aveo? Nie – ale niewiele mu brakuje! Przetestowaliśmy pięciodrzwiową wersję Chevroleta Aveo z silnikiem 1.2 o mocy 84 KM
Najnowsza generacja Cross Polo zadebiutowała podczas Genewskiego Salonu Samochodowego. Po zaprezentowanej w 2009 roku podstawowej wersji Polo i rekordowo oszczędnym Polo BlueMotion oraz zaprezentowanym również w Genewie GTI, czwarty model – Cross Polo – uzupełnia paletę tej serii.
Przetestowaliśmy odświeżoną Skodę Roomster 1.2 TSI. Czy dynamiczny i ekonomiczny silnik 1.2 TSI o mocy 105 KM zwiększy sprzedaż nowego Roomstera? Nie sądzę..
Trzycylindrowe silniki TDI w teorii miały zapewniać wyjątkowe niskie spalanie oraz oferować przyzwoite osiągi. W praktyce zarówno silnik 1.2 TDI jak i większy 1.4 TDI niezbyt dobrze wywiązują się z tego zadania.
Nowa, turbodoładowana jednostka benzynowa Renault już montowana jest w modelach Megane i Scenic. Wkrótce trafi pod maskę Dacii Lodgy. Co to za jednostka i jakie ma parametry?
Polo uważany był do niedawna za miniaturkę Golfa, kupowaną przez ludzi, których po prostu nie stać na popularny kompakt Volkswagena. Dziś już tak nie jest. Konkurencja atakuje, oferując auta podobne do Golfa, w cenie Polo. Mimo to mały VW wciąż cieszy się popularnością. Dlaczego?
Czy najtańsza wersja Skody Yeti może pokonać nieco mniejsze, ale lepiej wyposażone Suzuki SX4? Czy nowoczesny turbodoładowany silnik Skody (1.2 TSI) jest lepszy niż ,,stary”, wolnossący 1.6 od Suzuki?
Przy zakupie nowego samochodu bierzemy oczywiście pod uwagę, ile wynosi średnie spalanie. Choć w praktyce, rzadko kiedy realne ,,średnie spalanie” będzie wynosić tyle, ile podaje producent, to jednak czymś trzeba się kierować.