octavia scout
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą octavia scout. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem octavia scout.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą octavia scout. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem octavia scout.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Nowa Skoda Octavia Scout to teoretycznie samochód hiper-uniwersalny. Pojemny, praktyczny, sprawdzający się w każdych warunkach drogowych. Przy okazji, jest to najdroższa wersja popularnej Octavii, czy takie auto ma sens?
Octavię RS i Octavię Scout można teraz nabyć z homologacją ciężarową, która umożliwia odliczenie podatku VAT. Samochody dołączają do szerokiej gamy modeli z homologacją ciężarową, oferowanych przez Škodę.
Znane ze Škody Yeti, połączenie jednostki 2.0 TDI CR 140 KM z napędem 4×4 i przekładnią automatyczną DSG, wkrótce zostanie wprowadzone do portfolio Octavii.
Octavię Tour pierwszej generacji wyprodukowano w liczbie aż 1 442 126 egzemplarzy. Teraz przyszła pora na jej nową twarz.
W ofercie Skody znajduje się kilka nietypowych odmian popularnych modeli. Jedną z nich jest terenowa wersja Octavii z dwulitrowym dieslem, skrzynią DSG i napędem 4×4. Scout może być rynkową konkurencją dla (również znajdującego się w gamie) SUV-a, czyli Yeti. Które z tych aut warto wybrać?
Zaczynamy długodystansowy test ciekawej wersji Skody Octavii 1.4 TSI DSG po face-liftingu. Prezentowane auto zostało wyposażone w ciekawy silnik 1.4 TSI o mocy 122 KM oraz siedmiobiegową skrzynię DSG. Funkcjonalne nadwodzie w wersji Ambiente posiada dużo miejsca dla kierowcy i pasażerów oraz funkcjonalny – 580 litrowy bagażnik.
W nowym modelu Octavii jest już dostępny silnik 1.2 TSI o mocy 105KM (również ze skrzynią DSG). W praktyce zastąpi wysłużoną jednostkę 1.6 MPI o mocy 102 KM. Nowy silnik TSI jest droższy od silnika 1.6MPI zaledwie o 1100 pln.
Przetestowaliśmy najszybszy model Skody Octavii – wersję RS z silnikiem 2.0 TSI. Czy połączenie 200-konnego silnika z automatyczną skrzynią DSG sprawdzi się w sportowym kombi?
Škoda Auto zaprezentowała zmiany dotyczące modeli ze swego portfolio, które zostaną wprowadzone dla roku modelowego 2011. Będą one dotyczyły głównie silników – nowe jednostki napędowe oparte są na nowoczesnej technologii common rail, która zastąpi dotychczas stosowany system pompowtryskiwaczy.
Czy mały silnik 1.2 TSI da sobie radę pod maską dość masywnej Skody Octavii w wersji sedan? Takie pytanie zadaliśmy sobie tuż przed jazdą testową. Jaka jest odpowiedź? Zapraszamy do lektury testu.