golf vi gtd
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą golf vi gtd. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem golf vi gtd.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą golf vi gtd. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem golf vi gtd.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Już w marcu 2012 podczas Geneva Motor Show Volkswagen zaprezentuje prawdopodobnie jeden z ostatnich podrygów Golfa MkVI – wersję cabrio GTI.
Golf GTI jest prekursorem klasy sportowych kompaktów. Jak jeździ nowa wersja? Czy warto zapłacić na kompakt prawie 120 tys. PLN?
Pierwszym w pełni elektrycznym Volkswagenem, który pojawi się w 2013 roku, będzie VW Golf Blue E-Motion. Kiedy patrzymy na samochód z zewnątrz trudno się domyślić, że pod maską kryje się silnik elektryczny.
Producenci prześcigają się w wprowadzaniu nowych technologii. Volkswagen chcąc dogonić swoich konkurentów wprowadził światła LED do jazdy w dzień w Polo i Golfach.
Najnowsza wersja najpopularniejszego kompaktu Europy zadebiutuje w czasie Paris Motor Show w przyszłym roku! Podczas gdy w Polsce swoich lat dożywają jeszcze Golfy „dwójki” a duża część Polaków cieszy się z zakupu sprawnej „trójki”, w czasie paryskiego show zadebiutuje siódma generacja Volkswagena Golfa!
Od nowego roku, a dokładnie już od 2 stycznia oferta polskich salonów Volkswagena wzbogaci się o dwa nowe modele: Polo GTI oraz jubileuszową wersję Golfa GTI – Edition 35. Dynamika, świetne prowadzenie i ogromna frajda z jazdy przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa to, zdaniem producenta, wspólny mianownik tych dwóch samochodów.
Volkswagen zaprezentował na Genewskim Salonie Samochodowym nowego Golfa GTI Cabriolet.
Siódma generacja kompaktowego przeboju z Wolfsburga pojawi się na rynku na przełomie roku. W rozmowie z niemieckim portalem „Auto, motor und sport”, Ulrich Hackenberg, członek Zarządu Volkswagena ds. techniki, ujawnił, że nowy Golf będzie o 80 kilogramów lżejszy od swojego poprzednika. Wagowo cofnie się zatem do czasów Golfa czwartej generacji.
Już wkrótce Volkswagen zaprezentuje kolejną, siódmą już generację swojego hitu sprzedażowego. Póki co, o popularność wśród klientów walczy wciąż Golf VI. Przetestowaliśmy wersję z turbodoładowanym silnikiem 1.2 TSI 105 KM.
Specjaliści od marketingu wymyślili sprytne pojęcie – tzw. klasę premium. Dzięki temu, możemy kupować przeciętne samochody w absurdalnie wysokich cenach – np. Audi A3 Sportback