fabia rs recenzja
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą fabia rs recenzja. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem fabia rs recenzja.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą fabia rs recenzja. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem fabia rs recenzja.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Prezentowana w Genewie nowa Fabia RS 1.4 TSI DSG, dostępna teraz zarówno jako hatchback, jak i kombi, debiutuje pośród standardowych wersji modelu.
72 850 PLN – tyle kosztuje długo oczekiwana nowa Fabia RS (hatchback). Jest ona dostępna w dwóch wersjach nadwoziowych: hatchback i combi, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1,4 TSI o mocy 132 kW (180 KM) z automatyczną, 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią DSG.
W czerwcu br. ruszyła seryjna produkcja sportowej wersji popularnego modelu marki Škoda – Fabii RS. Od przyszłego tygodnia kierowcy z Polski mogą zamawiać Fabię RS w wersji nadwozia Hatchback i Combi.
Czy można kupić praktyczne auto o niemal sportowych osiągach za nieco ponad 70 tys. PLN? Skoda Fabia RS udowadnia, że tak! Test sportowej Fabii przeprowadziliśmy na lotnisku w Bednarach.
Obie „uterenowione ” wersje modeli marki Škoda przeszły niedawno facelifting. Do oferty Fabii, oprócz oferowanej do tej pory wersji Combi Scout, dołączyła teraz Fabia hatchback Scout.
Škoda świętowała kolejne podwójne zwycięstwo w rozgrywanym w Belgii Rajdzie Ypres, szóstej rundzie Intercontinental Rally Challenge. Był to również pierwszy rajd, na którym Škoda Motorsport wystartowała nową, zmodernizowaną Fabią S2000.
Czy diesel zawsze wychodzi taniej? Skoda Fabia 1.6 TDI spodoba się kierowcom często pokonujących długie trasy. W mieście lepiej się sprawdzą wersje benzynowe.
Nowa Skoda Fabia 1.2 TSI to jedna z ciekawszych propozycji czeskiego producenta. Test udowodnił, że turbodoładowana jednostka oferuje więcej niż dobre osiągi przy umiarkowanym zużyciu paliwa.
Co zmieni się w Skodzie Fabii z silnikiem diesla, jeśli pomaluje się ją na żółto? Niewiele, ale coś musi być na rzeczy, skoro specjaliści od kreowania wizerunku taką właśnie przemianę małej Fabii doradzili.
Mieliśmy okazję testować Skodę Fabię z silnikiem 1.6 TDI o mocy 90 KM. To auto do bólu typowe, czy można napisać coś ciekawego o tym samochodzie?