Po niedawnym faceliftingu Toyota Auris prezentuję się znacznie nowocześniej. Oprócz modyfikacji wyglądu samochodu, zmieniono paletę dostępnych wersji silnikowych oraz obniżono cenę samochodu. Przetestowaliśmy popularny model 1.6 Valvematic w optymalnej wersji wyposażeniowej ,,2010″
Jeszcze mocniejsze, jeszcze lżejsze, jeszcze szybsze: Audi prezentuje limitowaną serię swojego wyczynowego samochodu sportowego R8 – model R8 GT. Jego silnik V10 o pojemności 5,2 litra ma zwiększoną do 412 kW (560 KM) moc, waga samochodu zmniejszyła się o prawie 100 kilogramów. R8 GT przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,6 sekundy i osiąga […]
265 konny Seat Leon Cupra R to najszybszy i najmocniejszy model w całej historii firmy SEAT. Czy taką moc da się wykorzystać w lekkim, przednionapędowym kompakcie? Odpowiedzi szukaliśmy testując Leona Cuprę R na podpoznańskim lotnisku w Bednarach.
Nowe Audi A1 z napędem na przednią oś to najbardziej sportowy samochód w swojej klasie. Podstawowa wersja Audi A1 Attraction jest już dostępna za 66 950 zł.
W związku z coraz większym popytem na małe samochody także Volvo, chcąc pozostać aktywnym graczem, musi wprowadzić nowy model w segmencie B. Takim modelem ma być Volvo C20. W związku z tym, że zarówno Mercedes, BMW i Audi mają w ofercie „maluchy”, Volvo nie może siedzieć bezczynnie.
Czy system ESP pomaga w niebezpiecznych poślizgach? Czy mając samochód wyposażony w system stabilizacji tory jazdy kierowca zwolniony jest z umiejętności pokonywania zakrętów i wyprowadzania auta z poślizgu? Kiedy system przeszkadza w prowadzeniu auta?
Rodzina hybrydowych modeli Toyoty powiększyła się, jednak jeśli chodzi o innowacyjność układu hybrydowego, to nie możemy liczyć na nowości. Pod maską hybrydowej Toyoty Auris pracuje elektryczno – benzynowy system, który znamy już z modelu Priusa.
Najnowsza generacja Cross Polo zadebiutowała podczas Genewskiego Salonu Samochodowego. Po zaprezentowanej w 2009 roku podstawowej wersji Polo i rekordowo oszczędnym Polo BlueMotion oraz zaprezentowanym również w Genewie GTI, czwarty model – Cross Polo – uzupełnia paletę tej serii.
Auris nie oznacza idealny. Toyota mogła pomyśleć o mocniejszych silnikach, bardziej dopracować wygląd karoserii i zadbać o większy bagażnik. Przy ogromie zalet auta, wady stają się jednak zaledwie szczegółami.
Jeździłem wieloma autami, sam miałem kilkanaście, dodatkowo ponad 200 jazd testowych. Wszystko od Malucha do Audi R8. Jednak wciąż mi brakuje jednego testu, długodystansowego, rocznego testu ,,taniej” hybrydy z prawdziwego zdarzenia. Najlepiej, Toyoty Auris Hybrid w wersji kombi…