dpf passat
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą dpf passat. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem dpf passat.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą dpf passat. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem dpf passat.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Octavię RS i Octavię Scout można teraz nabyć z homologacją ciężarową, która umożliwia odliczenie podatku VAT. Samochody dołączają do szerokiej gamy modeli z homologacją ciężarową, oferowanych przez Škodę.
W czwartym kwartale 2010 roku na polski rynek trafi sportowa odmiany Ibizy FR wyposażona w nowoczesny silnik 2.0 TDI o mocy 143 KM. Samochód rozpędza się do maksymalnie 210 km/h i przyspiesza od 0 do 100 km/h w 8,2 sekundy.
Nowe modele z rodziny GreenLine również zostały poddane faceliftingowi, ale przede wszystkim zostały wyposażone w nowe rozwiązania technologiczne, dzięki którym jeszcze bardziej udało się obniżyć poziom zużycia paliwa i emisję CO2.
Nowy Ford S-MAX oprócz wrażenia, jakie wywołuje swoim wyglądem, oferuje kilka racjonalnych, przemawiających za nim argumentów: niższą emisję spalin oraz szereg zastosowanych w nim systemów i technologii zapewniających większe bezpieczeństwo podróżujących oraz niekwestionowaną jakość jazdy.
Skoda zapowiedziała nową jednostkę napędową dla Superba. Model ma być wkrótce dostępny z czterocylindrowym silnikiem 1.6 TDI CR DPF o mocy 105 KM, który do tej pory był dostępny w Octavii.
Długo oczekiwane połączenie przekładni DSG i napędu 4×4 z jednostką 2.0 TDI jest już dostępne dla Superba – flagowego modelu marki Škoda.
Duży, elegancki i oszczędny. To trzy przymiotniki najlepiej charakteryzujące nowego Peugeot 508 2.0 HDi. Efektownie wyglądająca limuzyna zadebiutowała na naszym rynku na początku bieżącego roku jako rozwinięcie wysłużonego modelu 407. Czy zdobędzie serca polskich klientów?
Specjaliści od marketingu wymyślili sprytne pojęcie – tzw. klasę premium. Dzięki temu, możemy kupować przeciętne samochody w absurdalnie wysokich cenach – np. Audi A3 Sportback
Zauważyłem ostatnio ciekawego Volkswagena Passata 2.0 TDI przeznaczonego do testów dziennikarskich. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że został wyceniony na prawie 180 tys. zł! Pytanie – DLACZEGO dziennikarze testują takie auta? A nie np. podstawowe wersje za około 80 tys. zł?
Nowe modele zazwyczaj są bardziej komfortowe, lepiej wyposażone, mniej spalają i szybciej jeżdżą. Czy tak będzie w przypadku nowego VW Passata? Niekoniecznie…