d4d silniki
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą d4d silniki. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem d4d silniki.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą d4d silniki. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem d4d silniki.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Toyota ma spore doświadczenie w produkowaniu niezawodnych i wytrzymałych silników diesla. Legendarne Cariny czy Corolle mogły przejeżdżać bezawaryjnie olbrzymie przebiegi rzędu 500-700 tys. km. Czy nowoczesne silniki D4D są tak samo udane?
Przetestowaliśmy Toyotę Avensis na dystansie 130 tys. kilometrów. Auto przejechało cały dystans bez poważnych awarii, nie obyło się niestety bez drobnych usterek…
Po niedawnym faceliftingu Toyota Auris prezentuję się znacznie nowocześniej. Oprócz modyfikacji wyglądu samochodu, zmieniono paletę dostępnych wersji silnikowych oraz obniżono cenę samochodu. Przetestowaliśmy popularny model 1.6 Valvematic w optymalnej wersji wyposażeniowej ,,2010″
Skoda zapowiedziała nową jednostkę napędową dla Superba. Model ma być wkrótce dostępny z czterocylindrowym silnikiem 1.6 TDI CR DPF o mocy 105 KM, który do tej pory był dostępny w Octavii.
Koniec bieżącego roku będzie obfitował w szereg niezwykle ciekawych premier. Jedną z nich będzie nowa, a raczej odświeżona Toyota Hilux.
Produkowane przez VW silniki SDI odznaczają się rewelacyjną trwałością i niskim spalaniem. Ze względu na słabe osiągi i niską kulturę pracy zostały jednak wyparte przez nowsze jednostki TDI, szkoda…
Kiedy pod koniec 2008 r. do sprzedaży weszła najnowsza odmiana Renault Mégane, model szybko odniósł sukces w całej Europie. Po prawie 4 latach produkcji francuski koncern zdecydował się na zmiany w całej gamie Mégane (z wyjątkiem Mégane Coupé Cabriolet ). Najbardziej odczuwalne modernizacje dotyczą nowych jednostek napędowych o zachęcającej nazwie „Energy”. Nie zabrakło również nowych […]
Silnik benzynowy z zapłonem iskrowym, bezpośrednim wtryskiem paliwa, turbosprężarką i systemem Start&Stop. Takie odważne połączenie zaproponowali konstruktorzy nowych silników SIDI Ecotec Opla.
Większa moc i moment obrotowy, niższe spalanie, wyższa kultura pracy… Teoretycznie taki opis pasuje do wielu współczesnych silników. Nie da się zaprzeczyć, że współczesne jednostki są coraz bardziej ,,optymalne” – choć nie musi to oznaczać, że są lepsze!
Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego wiele różnych modeli samochodów ma indentyczną moc silnika? Ile KM mają Audi A8 3.0 TDI, Mercedes S350 CDI i BMW 730d? Tyle samo, dokładnie 258 KM (185 kW) – myślicie, że to przypadek? Oczywiście, że nie – to przemyślana polityka…