d4d silnik toyoty
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą d4d silnik toyoty. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem d4d silnik toyoty.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą d4d silnik toyoty. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem d4d silnik toyoty.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Toyota ma spore doświadczenie w produkowaniu niezawodnych i wytrzymałych silników diesla. Legendarne Cariny czy Corolle mogły przejeżdżać bezawaryjnie olbrzymie przebiegi rzędu 500-700 tys. km. Czy nowoczesne silniki D4D są tak samo udane?
Škoda Auto zaprezentowała zmiany dotyczące modeli ze swego portfolio, które zostaną wprowadzone dla roku modelowego 2011. Będą one dotyczyły głównie silników – nowe jednostki napędowe oparte są na nowoczesnej technologii common rail, która zastąpi dotychczas stosowany system pompowtryskiwaczy.
W czerwcu SEAT rozpoczął produkcję samochodów z roku modelowego 2011. Wraz nowym rokiem modelowym wprowadził do swojej oferty nowe silniki.
Mini wyklucza możliwość zastosowania układu hybrydowego w swoich samochodach, mimo że jego głównym partnerem od jednostek napędowych jest PSA Peugeot Citroen, który przoduje w technologii hybrydowej.
Audi wprowadza nowy silnik wysokoprężny dla Q7 2011.
SEAT zaktualizował ofertę silnikową w modelach Ibiza, Leon, Altea i Exeo. Ibiza jest teraz dostępna z nową 105-konną jednostką 1.2 TSI w połączeniu ze skrzynią manualną przekładnią DSG, zastępującą 105-konny silnik 1.6 MPi. Modele Altea i León dostępne są z silnikiem 2.0 TDI CR o mocy 140 KM z technologią common rail oraz skrzynią manualną […]
Auris nie oznacza idealny. Toyota mogła pomyśleć o mocniejszych silnikach, bardziej dopracować wygląd karoserii i zadbać o większy bagażnik. Przy ogromie zalet auta, wady stają się jednak zaledwie szczegółami.
Niemiecki producent z Ingolstadt postanowił rozszerzyć ofertę silnikową swojego topowego, a zarazem największego SUVa. Silnik to nowoczesna jednostka wysokoprężna V6 TDI o mocy 204 KM. Jednostka na razie, trafi pod maski egzemplarzy sprzedawanych w Wielkiej Brytanii.
Rodzina silników wysokoprężnych TDI oferowana jest głównie w samochodach z grupy Volkswagena ( VW, Audi, Seat, Skoda oraz w Porsche ). Silniki TDI trafiały również do samochodów Volvo (np. Volvo 850), Chrysler/Jeep, Mitsubishi (2.0 TDI sprzedawany był jako 2.0 DiD)
Wybór optymalnej jednostki napędowej to jedna z kluczowych decyzji przy zakupie samochodu. Parametrów jest sporo, po pierwsze typ silnika: benzynowy czy wysokoprężny, po drugie moc – ile koni mechanicznych i niutonometrów jest nam potrzebne…