awd fwd rwd
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą awd fwd rwd. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem awd fwd rwd.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą awd fwd rwd. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem awd fwd rwd.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Napęd na cztery koła, napęd przedni, napęd tylny – co tak naprawdę kryje się pod skrótami AWD, FWD, RWD?
Nowym modelem S60, Volvo mocno zaatakowało konkurentów klasy średniej. Nowoczesne jednostki napędowe, ciekawy design, bogate wyposażenie oraz najwyższy poziom bezpieczeństwa mają być głównymi zaletami nowego S60.
Nissan Qashqai sukcesem podbił nie tylko polski, ale także Europejski rynek. Ciężko się jednak dziwić. Japończyk ma praktyczne nadwozie, świetnie sprawdza się w mieście i za niewygórowaną cenę daje naprawdę wiele.
Ford Kuga to przedstawiciel modnej ostatnio kategorii SUV. Propozycja Forda ma się czym pochwalić, ale nie brak też powodów do wstydliwego przymknięcia ładnych, szklanych oczek, zaprojektowanych zgodnie z zasadą Kinetic Design.
Mercedes prezentuje najmocniejszą i najszybszą wersję swojego SUVa. ML 63 AMG zadebiutuje w kwietniu 2012 r. Jego cena powala na kolana…
Już wiosną 2012 r. w polskich salonach sprzedaży pojawi się Citroen DS5. Do publicznej informacji podano już cennik tego modelu. Najtańsza wersja przedstawiciela ekskluzywnej linii DS będzie kosztować 99 900 zł.
Fiat Freemont był pierwszym z serii pojazdów, które po połączeniu koncernu Fiata z Chryslerem, miały scalić ze sobą amerykańską funkcjonalność z europejskim stylem. Fiat postanowił jeszcze bardziej zamerykanizować Freemonta. Do salonów trafiła właśnie odmiana z napędem na cztery koła (AWD). Czyżby narodził się europejski Cheeroke?
Subaru przekonuje, że napęd Symmetrical AWD w połączeniu z silnikami boxer to najlepsza koncepcja budowania samochodów z napędem na 4 koła. Silnik ma nie generować wibracji i lepiej reagować na dodanie gazu, środek ciężkości auta jest obniżony – Nobel z fizyki dla Subaru?
Obecna generacja Subaru Forester jest produkowana od 2008 roku – 4 lata to wystarczający okres, żeby samochód się ,,opatrzył” czy wręcz zestarzał. Jednak w pewnych dziedzinach Forester z silnikiem Diesla wciąż może być liderem…
Na naszym rynku to najbardziej popularna opcja, silnik umiejscowiony z przodu (zazwyczaj poprzecznie) i napęd na koła przednie. Takie rozwiązanie jest najprostsze i najtańsze. Silnik i skrzynia biegów są umiejscowione z przodu więc ,,dociskają” oś napędową zapewniając dobrą trakcję.