508 vs passat
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą 508 vs passat. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem 508 vs passat.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą 508 vs passat. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem 508 vs passat.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Przystosowany dotychczas dla czterech osób Passat CC jest już dostępny w wersji pięcioosobowej z nową tylną kanapą. Wprowadzenie tej opcji do cennika wyposażenia dodatkowego jest reakcją Volkswagena na życzenia klientów, zainteresowanych dodatkowym miejscem siedzącym, które zwiększyłoby przydatność Passata CC w życiu codziennym.
Z liczbą ponad 15 milionów sprzedanych egzemplarzy Volkswagen Passat jest jednym z najpopularniejszych samochodów na świecie. Na rynek wchodzi właśnie siódma generacja modelu, sprzedawanego od 1973 roku.
Duży, elegancki i oszczędny. To trzy przymiotniki najlepiej charakteryzujące nowego Peugeot 508 2.0 HDi. Efektownie wyglądająca limuzyna zadebiutowała na naszym rynku na początku bieżącego roku jako rozwinięcie wysłużonego modelu 407. Czy zdobędzie serca polskich klientów?
Volkswagen Passat CC jest na rynku już od czterech lat. W tym czasie zyskał wielu zwolenników, którzy chętnie wyjeżdżali z salonów nowymi autami. Ci, którzy poczekają z zakupem do przyszłego roku nie będą żałować. Passat CC przeszedł drobny, odświeżający facelifting.
Volkswagen Passat Alltrack czyli konkurencja dla Audi A4 Allroad. Już wiosną 2012 roku będzie można zamówić uterenowioną wersję popularnego kombi!
Volkswagen ujawnił cennik i specyfikację nowego Passata CC. Jego oficjalna nazwa to teraz po prostu CC. Ekskluzywne czterodrzwiowe coupe będzie można kupić za minimum 103 490 zł.
Volkswagen zaprezentował swoją najnowszą ofertę, a w niej specjalne wersje Optimum charakteryzujące się atrakcyjną ceną oraz wzbogaconym wyposażeniem seryjnym. Dotyczą one Polo, Golfa i Jetty. Dodatkowo przygotowano pakiety 990 i Komfort dla Passata.
Specjaliści od marketingu wymyślili sprytne pojęcie – tzw. klasę premium. Dzięki temu, możemy kupować przeciętne samochody w absurdalnie wysokich cenach – np. Audi A3 Sportback
Zauważyłem ostatnio ciekawego Volkswagena Passata 2.0 TDI przeznaczonego do testów dziennikarskich. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że został wyceniony na prawie 180 tys. zł! Pytanie – DLACZEGO dziennikarze testują takie auta? A nie np. podstawowe wersje za około 80 tys. zł?
Nowe modele zazwyczaj są bardziej komfortowe, lepiej wyposażone, mniej spalają i szybciej jeżdżą. Czy tak będzie w przypadku nowego VW Passata? Niekoniecznie…