2,2 d4d opinie
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą 2,2 d4d opinie. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem 2,2 d4d opinie.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą 2,2 d4d opinie. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem 2,2 d4d opinie.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Przetestowaliśmy Toyotę Avensis na dystansie 130 tys. kilometrów. Auto przejechało cały dystans bez poważnych awarii, nie obyło się niestety bez drobnych usterek…
Renault Megane często jest uważane za auto bardzo awaryjne, w przypadku niektórych egzemplarzy nie jest jednak aż tak źle.
Toyota ma spore doświadczenie w produkowaniu niezawodnych i wytrzymałych silników diesla. Legendarne Cariny czy Corolle mogły przejeżdżać bezawaryjnie olbrzymie przebiegi rzędu 500-700 tys. km. Czy nowoczesne silniki D4D są tak samo udane?
Mieliśmy okazję przetestować wyjątkowy samochód – Audi A6 4.2 FSI kombi z silnikiem V8 o mocy 350 KM! Jest to najmocniejsza ,,cywilna” odmiana A6 dostępna w ofercie firmy Audi!
Nawigacja samochodowa to już dla niektórych standard. Standard w czasie podróży prywatnych, ale przede wszystkim w czasie pracy, dlatego tak ważna jest funkcjonalność i cena tego urządzenia. Przetestowaliśmy najnowszą nawigację Mio Moov S600.
Ciało człowieka podczas wypadku przy prędkości zaledwie 50 km/h gromadzi energię kinetyczną porównywalną do uderzenia o ziemię po upadku z trzeciego piętra. To samo zdarzenie przy prędkości 110 km/h jest porównywalne do uderzenia po skoku ze… Statui Wolności.
Pokonywanie zakrętów to jeden z najczęstszych manewrów, jakie kierowcy wykonują podczas jazdy. Umiejętne przejeżdżanie krętych dróg wymaga odpowiedniej wiedzy, techniki, ale przede wszystkim ostrożności i rozwagi.
Auris nie oznacza idealny. Toyota mogła pomyśleć o mocniejszych silnikach, bardziej dopracować wygląd karoserii i zadbać o większy bagażnik. Przy ogromie zalet auta, wady stają się jednak zaledwie szczegółami.
Mieliśmy okazję testować Skodę Fabię z silnikiem 1.6 TDI o mocy 90 KM. To auto do bólu typowe, czy można napisać coś ciekawego o tym samochodzie?
Wybór optymalnej jednostki napędowej to jedna z kluczowych decyzji przy zakupie samochodu. Parametrów jest sporo, po pierwsze typ silnika: benzynowy czy wysokoprężny, po drugie moc – ile koni mechanicznych i niutonometrów jest nam potrzebne…