2.0 d4d diesel
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą 2.0 d4d diesel. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem 2.0 d4d diesel.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą 2.0 d4d diesel. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem 2.0 d4d diesel.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Przetestowaliśmy Toyotę Avensis na dystansie 130 tys. kilometrów. Auto przejechało cały dystans bez poważnych awarii, nie obyło się niestety bez drobnych usterek…
Producenci samochodów przyzwyczaili nas do wyższych cen samochodów z silnikami wysokoprężnymi ( w porównaniu do jednostek benzynowych ).
Po niedawnym faceliftingu Toyota Auris prezentuję się znacznie nowocześniej. Oprócz modyfikacji wyglądu samochodu, zmieniono paletę dostępnych wersji silnikowych oraz obniżono cenę samochodu. Przetestowaliśmy popularny model 1.6 Valvematic w optymalnej wersji wyposażeniowej ,,2010″
Na rynek brytyjski trafia pierwsza wersja Nissana Murano z silnikiem wysokoprężnym.
Koniec bieżącego roku będzie obfitował w szereg niezwykle ciekawych premier. Jedną z nich będzie nowa, a raczej odświeżona Toyota Hilux.
Renault Laguna znacząco obniża emisję CO2 oraz zużycie paliwa w wersjach z silnikiem wysokoprężnym, które w roku 2011 stanowiły ponad 85% całkowitej wielkości sprzedaży.
Opel wciąż modernizuje swój flagowy model, jakim jest Insignia. Producent z Russelsheim wzbogacił ofertę silników diesla o nową jednostkę BiTurbo. Silnik CDTI o pojemności 2 litrów dostarcza 195 KM mocy i 400 Nm momentu obrotowego, zużywając przy tym zaledwie 4,9 l oleju napędowego na 100 kilometrów. Znane są już szczegółowe dane techniczne oraz cena nowej […]
Diesle Mercedesa należą do najmocniejszych i najbardziej wydajnych. Mimo to nietrudno znaleźć pasjonatów aut z gwiazdą, którzy chcieliby jeszcze zwiększyć moc i osiągi swoich maszyn. Takim ludziom pomaga polski oddział firmy Carlsson, montując moduły C-Tronic, w tym innowacyjny Diesel Power.
Niedawno pisaliśmy na temat nowoczesnych, wysilonych silników. Szczęśliwie, otrzymaliśmy do testu Skodę Yeti z najsłabszym w ofercie dwulitrowych TDI silnikiem o mocy 110 KM. Czy to rozsądna propozycja na ,,nowe czasy”?
Co to za pytanie? Przecież każdy wie dlaczego silniki diesla mniej spalają paliwa… Zrobiłem krótką sondę wśród zaprzyjaźnionych kierowców – NIKT nie wiedział dlaczego tak jest!