1,4 gtc 90km wady
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą 1,4 gtc 90km wady. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem 1,4 gtc 90km wady.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą 1,4 gtc 90km wady. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem 1,4 gtc 90km wady.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Opel Astra GTC to w pewnym sensie unikatowy samochód. Nie chodzi o 140-konny silnik 1.4 Turbo, czy ciekawie zaprojektowane nadwozie. To wszystko ma konkurencja, jest jednak coś, czego konkurencja nie ma…
Renault Megane często jest uważane za auto bardzo awaryjne, w przypadku niektórych egzemplarzy nie jest jednak aż tak źle.
Zazwyczaj automatyczne skrzynie DSG są przedstawiane w samych superlatywach. Jednak oprócz wielu zalet skrzynie DSG mają również wady…
Czy warto kupić Opla Corsę 1.4 Twinport? Czy może lepiej jest dołożyć 10 tys. PLN do eko wersji 1.3 CDTi? Szukaliśmy odpowiedzi na te pytania podczas Polskiej premiery nowej Corsy (po faceliftingu)
Czy można kupić praktyczne auto o niemal sportowych osiągach za nieco ponad 70 tys. PLN? Skoda Fabia RS udowadnia, że tak! Test sportowej Fabii przeprowadziliśmy na lotnisku w Bednarach.
W pierwszej części naszego cyklu zapoznaliśmy się dokładnie z Dacią Logan w wersji sedan. Jej rozwinięciem był model MCV, z którym poznamy się bliżej w tym artykule.
Astra GTC to próba nawiązania konkurencji przez Opla z silną firmą z Wolfsburga. Czy sportowa odmiana popularnej Astry będzie porównywalnie dobra, co Volkswagen Scirocco?
Test Opla Merivy z benzynowym silnikiem 1.4 Turbo miał pozwolić na znalezienie wszelkich możliwych zastosowań tego rodzinnego auta. Po siedmiu dniach badań można jednoznacznie sformułować wniosek. Opel Meriva to auto…rodzinne. Tylko i wyłącznie.
Konstrukcja zawieszenia pojazdu decyduje o precyzji prowadzenia oraz komforcie podróżowania. Kierowcy lubią jeździć wygodnie i bezpiecznie, ale nie są zwolennikami częstego goszczenia w warsztatach. Kompromis pomiędzy optymalnym zestrojeniem zawieszenia a jego trwałością jest trudny do osiągnięcia. Za komfortowe, ale i awaryjne uchodzi zawieszenie pneumatyczne.
Znamy już ceny sportowej wersji Opla Astry. GTC jest dostępne w polskich salonach sprzedaży od 76 800 zł. Za auto o naprawdę wyczynowych możliwościach będzie trzeba zapłacić więcej.