1.2 tdi cr opinie
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą 1.2 tdi cr opinie. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem 1.2 tdi cr opinie.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą 1.2 tdi cr opinie. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem 1.2 tdi cr opinie.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Już podczas wiosennego salonu motoryzacyjnego w Genewie SEAT zaprezentuje nowy model Ibiza ST. Kompaktowe kombi doskonale pasuje do młodego wieku i sportowego stylu życia jego użytkowników.
W czwartym kwartale 2010 roku na polski rynek trafi sportowa odmiany Ibizy FR wyposażona w nowoczesny silnik 2.0 TDI o mocy 143 KM. Samochód rozpędza się do maksymalnie 210 km/h i przyspiesza od 0 do 100 km/h w 8,2 sekundy.
Nowe modele z rodziny GreenLine również zostały poddane faceliftingowi, ale przede wszystkim zostały wyposażone w nowe rozwiązania technologiczne, dzięki którym jeszcze bardziej udało się obniżyć poziom zużycia paliwa i emisję CO2.
Tegoroczny salon motoryzacyjny odbywający się właśnie w Madrycie zorganizowany został jako Wystawa Pojazdów Ekologicznych i Ekorozwoju Mobilności. Będąc świadomą zasad zrównoważonego rozwoju firma SEAT, S.A. prezentuje podczas salonu gamę samochodów o obniżonej emisji spalin oraz projekty służące zmniejszaniu emisji zanieczyszczeń.
Czy diesel zawsze wychodzi taniej? Skoda Fabia 1.6 TDI spodoba się kierowcom często pokonujących długie trasy. W mieście lepiej się sprawdzą wersje benzynowe.
Pod skrzydła naszej redakcji trafiła Skoda Superb w ekologicznej odmianie Greenline z oszczędnym silnikiem diesla 1.6 TDI. Auto zostało wyposażone w systemy umożliwiające zachowanie jak największej oszczędności paliwa, m.in. Start&Stop.
Skoda Superb w wersji Elegance to jedna z najciekawszych propozycji czeskiego koncernu. Jeśli dodamy do tego napęd 4×4 i automatyczną skrzynię biegów DSG otrzymamy interesujące auto o bardzo dobrych parametrach. Ale czy do najlepszego dostępnego wyposażenia naprawdę warto dopłacić?
Trzycylindrowe silniki TDI w teorii miały zapewniać wyjątkowe niskie spalanie oraz oferować przyzwoite osiągi. W praktyce zarówno silnik 1.2 TDI jak i większy 1.4 TDI niezbyt dobrze wywiązują się z tego zadania.
Mieliśmy okazję testować Skodę Fabię z silnikiem 1.6 TDI o mocy 90 KM. To auto do bólu typowe, czy można napisać coś ciekawego o tym samochodzie?
Škoda Praktik przeszła jakiś czas temu lifting. Czy to sprawiło, że jest jeszcze bardziej praktyczna? Na pewno ładunek ma więcej miejsca, a co z kierowcą?