BMW serii 6 Gran Coupe – nowa wersja

BMW pochwaliło się zdjęciami nowej odmiany popularnej serii 6. Jest to czterodrzwiowa wersja Gran Coupe. Auto stylistycznie przypomina coupe, ale ma zapewniać o wiele większy komfort podróżowania pasażerom tylnych siedzeń.

Duże coupe od BMW

Seria 6 z dodatkową parą drzwi

BMW serii 6 Gran Coupe Gran Coupe to trzecia po klasycznym coupe oraz cabrio, wersja serii 6. Auto przykuwa uwagę ze względu na sportowe kształty nadwozia. Bardzo duża maska posiada głębokie wcięcia. Liczne boczne przetłoczenia dodają charakteru i aerodynamiki. Opadająca linia dachu może nieco ograniczać miejsce nad głowami pasażerów, ale ten szczegół stara się rekompensować nowoczesna konstrukcja podsufitki. Wewnątrz jest tak jak w innych wersjach, ale nieco wygodniej. Ową wygodę zapewniać ma dodatkowa para drzwi, ułatwiająca wsiadanie. Mimo wszystko trzeciemu pasażerowi tylnych siedzeń nie będzie łatwo zająć miejsca w Gran Coupe. Bagażnik może pomieścić 460 litrów ładunku.

Wyposażenie klasy premium w BMW serii 6

Podgrzewane fotele w standardzie Gran Coupe

BMW serii 6 Gran Coupe Wnętrze jest wyściełane skórą. Wszystkie materiały, użyte do jego wykończenia, reprezentują najwyższą jakość. Udogodnienia takie jak wspomniana skóra, czy podgrzewane fotele, znajdują się na liście wyposażenia standardowego. Bardziej wymagający klienci mogą skorzystać z pakietów. Na przykład dokupując rozbudowany system multimedialny.

Trzy silniki Gran Coupe

Tylnonapędowe BMW z silnikami 3.0 R6 lub 4.4 V8

BMW serii 6 Gran Coupe Dwie jednostki benzynowe oraz jeden diesel. To cały wybór, jaki mają potencjalni nabywcy nowego BMW serii 6 Gran Coupe. Słabszy silnik benzynowy generuje 320 KM z pojemności 3.0. To motor sześciocylindrowy. Jego maksymalny moment obrotowy wynosi 450 Nm, co pozwala osiągnąć 100 km/h w 5,4 s. Spalanie to średnio 7,8 l na 100 km. Prawie litr więcej na ,,setkę” spala mocniejsza wersja benzynowa. Silnik 4.4 V8 450 KM gwarantuje 650 Nm maksymalnego momentu obrotowego i sprint do ,,setki” w 4,6 s. Jako jedyny jest dostępny z opcjonalnym napędem na cztery koła. Silnik wysokoprężny ma sześć cylindrów, pojemność 3.0 litra i 313 KM. Przyspiesza do ,,setki” w takim samym czasie jak słabsza benzyna, ale ma o wiele wyższy maksymalny moment obrotowy (640 Nm) i sporo niższe spalanie, które nie powinno przekraczać średnio 5,6 l na 100 km. Wszystkie silniki zostały sprzężone z ośmiostopniową, automatyczną skrzynią biegów.

 


Podobne wpisy:

Dołącz do nas na Facebooku i bądź na bieżąco!