Hip-hopowe reklamy Kia Soul
W sierpniu wystartował oficjalny fanpageKia Motors Polska. Rozpoczęciu kampanii na Facebooku towarzyszy nietypowa akcja zorganizowana przy współpracy z Warszawskim ZOO, skąd na żywo przez 24 godziny na dobę można na facebookowym profilu firmy obserwować życie prawdziwych chomików dżungarskich.
Pomysł akcji nawiązuje do globalnej kampanii reklamowej Kia Soul pod hasłem „The new way to roll”, w której motywem przewodnim są właśnie chomiki.
Kampania odniosła wielki sukces w Stanach Zjednoczonych przyczyniając się do znacznego wzrostu sprzedaży modelu Kia Soul. Sama kreacja szybko znalazła uznanie nie tylko w konkursach reklamy, ale także wśród internautów. Umieszczone na serwisie Youtube reklamy z chomikami osiągnęły już ponad 5 mln wyświetleń.
Celem realizowanej akcji na Facebooku jest promocja filmów reklamowych „The New way to roll”, budowanie kanału stałego kontaktu z użytkownikami oraz promocja modelu Kia Soul. Na fanpage’u prowadzona jest komunikacja angażująca fanów w życie chomików oraz nawiązująca stylistyką języka oraz tematyką do subkultury hiphopowej, czyli spójnie z klimatem filmów reklamowych. By przyciągnąć jak największą rzeszę fanów, realizowana jest seria konkursów z nagrodami.
Chomiki, które można obserwować pod adresem http://www.facebook.com/KiaMotorsPolska, można również odwiedzić w Warszawskim ZOO. Terrarium, do którego na stałe podłączone są dwie kamery, umieszczone zostało w jednym z najchętniej odwiedzanych miejsc w Ogrodzie – słoniarni.
Nam zdecydowanie bardziej podoba się wersja hip-hopowa z wpadającym w ucho – „you can go with this, or you can go with that” 🙂