focus 2.0 duratec
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą focus 2.0 duratec. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem focus 2.0 duratec.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą focus 2.0 duratec. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem focus 2.0 duratec.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Dzięki technicznej precyzji, zastosowaniu najnowszej technologii, automatycznej 6-biegowej skrzyni biegów Power Shift oraz silnika Ti-VCT Duratec, nowy Ford Fiesta ma szansę dostarczyć niezłych wrażeń.
Nowy Ford S-MAX oprócz wrażenia, jakie wywołuje swoim wyglądem, oferuje kilka racjonalnych, przemawiających za nim argumentów: niższą emisję spalin oraz szereg zastosowanych w nim systemów i technologii zapewniających większe bezpieczeństwo podróżujących oraz niekwestionowaną jakość jazdy.
Kolejna generacja Focusa RS ma posiadać napęd hybrydowy i (w końcu!) napęd 4×4. Nowy Ford nie pojawi się wcześniej niż za dwa, trzy lata, ale już dzisiaj co nieco o nim wiemy.
Na razie Ford nie ujawnił zbyt wielu informacji na temat „standardowych” odmian i bardziej skupił się na najmocniejszej wersji Focusa – ST.
Chcąc kupić małe auto miejskie, musicie wziąć pod uwagę kandydaturę Forda Fiesty. Auto stanowi ciekawą propozycję, która charakteryzuje się dobrymi osiągami, rozsądną ceną i atrakcyjną stylistyką.
Producenci małych kompaktów coraz częściej wypuszczają na rynek sportowe odmiany swoich modeli. Takimi też z założenia miały być Skoda Fabia Monte Carlo oraz Ford Fiesta Sport. Niestety rasowo wyglądające auta do miana sportowych nie mogą nawet aspirować.
Ford Focus jako pierwszy samochód w historii otrzymał aż cztery nagrody EuroNCAP Advanced. To nie jedyny sukces marki Ford. Kilka tygodni wcześniej, model Ranger, jako pierwszy pickup zdobył maksymalny wynik w testach bezpieczeństwa.
Kompakt Forda jednoznacznie został oceniony najwyżej spośród wszystkich aut w klasie, które zostały zbadane przez inżynierów organizacji, dbającej o bezpieczeństwo podróżujących autami europejskimi.
Inżynierowie firmy Ford pracują nad najnowszą wersją silnika EcoBoost, który ma rozwijać moc nawet do 180 KM, przy pojemności zaledwie 1.0 l! Po raz pierwszy silnik zamontowany ma być w sportowej wersji najnowszego Focusa.
Coraz częściej można spotkać samochody kompaktowe z silnikami o mocy ponad 200 KM. Czy takie samochody mają jakikolwiek sens? Są szybkie, niezbyt drogie, ale czy nadają się sportowej jazdy?