Przetestowaliśmy ,,środkowy” model nawigacji z oferty firmy TomTom. Po przejechaniu dłuższych tras w kilku krajach Europy TomTom GO 730 wypadł słabo – mapy i drogowskazów na pewno nie zastąpi!
Przetestowaliśmy działanie Nokia Maps na popularnym telefonie Nokie E 52. Wprowadzając do wybranych telefonów darmową nawigację firma Nokia mocno ,,namieszała” na rynku. Nie dość, że wprowadza dobry system nawigacyjny to jeszcze udostępnia go własnym klientom za darmo!
Aktualne ceny paliw w danym regionie? Taka opcja nawigacji Garmin Nüvi 1690 jest dostępna w Europie, ale na taką funkcję w Polsce będziemy musieli jeszcze poczekać.
Nawigacja samochodowa to już dla niektórych standard. Standard w czasie podróży prywatnych, ale przede wszystkim w czasie pracy, dlatego tak ważna jest funkcjonalność i cena tego urządzenia. Przetestowaliśmy najnowszą nawigację Mio Moov S600.
Nawigacja Lark FreeBird 50.2 po kupieniu jest gotowa do użycia. Przetestowaliśmy nawigację z Auto Mapą 6.6.1 Polska 1009.
Poszukując dobrego sprzętu do nawigacji za około 500 zł, warto zwrócić uwagę na Mio Spirit 680. To urządzenie, które posiada właściwie wszystko to, co powinno, bez zbędnych gadżetów, z których i tak nikt nie korzysta. Przetestowaliśmy nowe Mio na sporym odcinku drogi…
Tania nawigacja z dokładnymi mapami całej Europy – tak najkrócej można byłoby scharakteryzować urządzenie Mio Spirit 487. Przetestowaliśmy ten zestaw na polskich oraz zagranicznych drogach.
Lista funkcji Mio Spirit 485 jest tak długa, że trudno uwierzyć w to, że ta nawigacja kosztuje niespełna 400 zł. Postanowiliśmy sprawdzić, czy funkcje TMC, SmartRoutes i LearnMe Pro i inne są naprawdę pożyteczne.
Czasy, gdy nawigacje GPS miały tylko wyznaczać drogę, którą powinniśmy jechać by dotrzeć do celu, bezpowrotnie minęły. Testowany przez naszą redakcję, TomTom Go Live 1000, nie tylko wytyczy szlak, ale także podpowie nam, gdzie zatrzymać się na kawę, ile czasu stracimy w korkach, oraz…jaką pogodę zastaniemy w miejscu docelowym.
Motocykle włoskie od zawsze były kwintesencją stylu i odzwierciedleniem duszy artysty – konstruktora. Każdy z nich (poza nielicznym przypadkami) ma w sobie coś niesamowicie „magnetycznego”, coś czego nie spotkamy u żadnego ,,Azjaty”. Aprilia Pegaso 650, którą testowaliśmy dla Was przez kilka tysięcy kilometrów, również nie odbiega od włoskiej normy estetyki i wykończenia.