Skoda Fabia po face-liftingu
Lifting Skody Fabii nie ograniczył się do kosmetycznych zmian nadwozia. Wprowadzono również nowe jednostki napędowe współpracujące ( opcjonalnie ) z dwusprzęgłową skrzynią DSG
Fabie poddano liftingowi, który szczególnie widoczny jest w stylistyce przodu. Pionowe linie zastąpiono poziomymi. Poszerzono paletę kolorów nadwozia oraz gamę kół. Zmieniono wnętrze, Fabia jest teraz bardziej podobna do starszej siostry Octavii. | |
Nowa cztero- i trójramienna kierownica umożliwia sterowanie radiem lub telefonem. Poprawiono również estetykę wnętrze, między innymi dzięki nowemu designowi deski rozdzielczej, wyposażonej teraz w nowe funkcje. | |
Moduł klimatyzacji ma nowy, lepszy wygląd i zmienione przyciski. | |
Paleta dostępny kolorów została odświeżona, dzięki niemetalicznemu lakierowi Pacifiic blue oraz nowemu Rallye green. | |
Częścią faceliftingu są istotne zmiany przednich reflektorów. Teraz zastosowano niezależną lampę, umiejscowioną po wewnętrznej części reflektora, oraz odrębny moduł świateł mijania. |
Wymiary zewnętrzne praktycznie się nie zmieniły, Fabia pozostaje najobszerniejszym modelem w swojej klasie
Pakiety wyposażeniowe również pozostały bez zmian. Standardowe wyposażenie Fabii jest dość ubogie, klimatyzacja półautomatyczna standardowo montowana jest w wersji Sport i Comfort
Gamę benzynowych silników uzupełnia nowa jednostka 1.2 TSI w dwóch wariantach mocy 85 i 105 KM. Wersja 105-konna może opcjonalne ( dopłata 4500 pln ) współpracować z siedmiostopniową skrzynią DSG.
Stare jednostki 1.4 TDI oraz 1.9 TDI zostały wycofane z oferty. Aktualne w Fabii jest montowany nowoczesny silnik 1.6 TDI wykorzystujący technologie Common-Rail. Charakteryzująca się dobrą kulturą pracy jednostka występuję w trzech wersjach o mocach 75, 90 i 105 KM.
Fabia po faceliftingu jest ciekawą opcją dla kierowców poszukujących w miarę taniego, wygodnego auta. Stonowana stylistyka spodoba się kierowcom mającym ,,klasyczne” upodobania. Dodatkowo Skoda kusi promocjami i upustami: