Nowe, mocniejsze wersje Lancera Evolution X
Nowe, mocniejsze wersje MR GT330 i limitowana seria GSR GT360 „ATTACK” to modele, dla kierowców, którzy szukają dużej mocy i jeszcze większej prędkości.
MR GT330
Lancer Evolution MR GT330 o mocy 330 KM i maksymalnym momencie obrotowym 430 Nm jest wyposażony w sportową, 6-biegową, półautomatyczną przekładnię Twin Clutch SST (TC-SST), która łączy precyzję skrzyni manualnej z komfortem automatycznej przekładni. To nie lada gratka dla amatorów mocnych wrażeń – podczas jazdy w trybie Super Sport biegi zmieniane są w sposób, jaki robiłby to profesjonalny kierowca na torze wyścigowym.
GSR GT360 „ATTACK”
Potężnie doładowany Lancer Evolution GSR GT360 „ATTACK” dysponuje mocą 360 KM a maksymalny moment obrotowy to 460 Nm. Bazą do budowy tej odmiany Lancera Evolution była wersja GSR z 5-biegową manualną przekładnią. Lancer Evolution GSR GT360 „ATTACK” przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,4 sekundy.
Nowości
Obydwa nowe pojazdy dzięki modyfikacjom charakteryzują się lepszymi osiągami, dynamiką i mocą silnika.
- W nowych odmianach Lancera Evolution zastosowano układ wydechowy i dolotowy firmy HKS (tylny tłumik oraz regulacja centralnej jednostki sterującej ECU przy pomocy oprogramowania firmy ECUTEC).
- W wersji Lancer Evolution GSR GT360 „ATTACK” dla bezpieczeństwa zamontowano zestaw zegarów kontrolnych firmy DEFI, które dają obraz prawidłowej pracy silnika pokazując temperaturę oleju, ciśnienie doładowania oraz temperaturę spalin.
Model Lancer Evolution GT360 „ATTACK” to ekskluzywna seria limitowana – powstanie jedynie 10 egzemplarzy tego auta.
Wyposażenie
* Lancer Evolution ustanawia nowe standardy w zakresie komfortu, bezpieczeństwa i wyposażenia oferując w wersji GSR (także GSR GT 350 i GSR GT360 „ATTACK”):
* automatyczną klimatyzację
* sportowe fotele RECARO
* ETACS – elektroniczny system pełnej kontroli pojazdu (interfejs człowiek/maszyna mający za zadanie indywidualne dostrajanie i uruchamianie wielu elementów bezpieczeństwa i wyposażenia jak np. system zdalnego odblokowywania drzwi, uruchamiania silnika, świateł, podnośników szyb)
* Automatyczne światła oraz wycieraczki z czujnikiem deszczu
* Przednie reflektory ksenonowe AFS z zaawansowanym systemem doświetlenia zakrętów
* Pełen pakiet bezpieczeństwa z 7 poduszkami powietrznymi
Lancer Evolution MR GT330, podobnie jak MR TC-SST dostępny jest z fabrycznym pakietem High Performance, który obejmuje kolejne udoskonalenia w zakresie osiągów, przyczepności, prowadzenia i stabilności toru jazdy. W skład pakietu wchodzą: jednorurowe amortyzatory Bilstein, sprężyny śrubowe Eibach, 18-calowe obręcze kół BBS z kutego aluminium, dwuczęściowe przednie tarcze hamulcowe Brembo, które pozwalają zredukować masę każdego koła o 1,3 kg oraz zapewniające lepszą przyczepność opony z usztywnionym opasaniem bocznym. Mitsubishi Lancer Evolution MR GT330 i MR TC-SST w porównaniu do wersji GSR 5 MT, GSR GT 350 i GSR GT360 “ATTACK oferuje dodatkowo między innymi system nagłośnienia Rockford Fosgate, nawigację z twardym dyskiem, sterowanie radiem w kierownicy, zestaw głośnomówiący Bluetooth, tempomat oraz system dostępu bezkluczykowego.
Ceny
Oto ceny wszystkich 5 wersji tego modelu (w tym dwóch nowych):
- Lancer Evolution GSR 5 MT – 169 990 zł
- Lancer Evolution GSR GT 350 – 193 990 zł
- Lancer Evolution GSR GT360 “ATTACK” – 196 990 zł
- Lancer Evolution MR TC-SST – 202 990 zł
- Lancer Evolution MR GT330 – 211 990 zł