xkr spalanie
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą xkr spalanie. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem xkr spalanie.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą xkr spalanie. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem xkr spalanie.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Fiat Bravo w 2010 roku został nieznacznie odświeżony. Przetestowaliśmy popularną wersję wyposażoną w wysokoprężny silnik 1.6 Multijet o mocy 105 KM
W końcu klienci doczekali się Outlandera z japońskim dieslem pod maską – 2.2 DID Mivec. Dotychczas można było kupić Outlandera z klekoczącym, 140 konnym 2.0 TDI od VW lub 2.2 DID o mocy 156 KM produkcji francuskiego koncernu PSA.
Duży SUV z dynamicznym silnikiem spalającym 6 litrów oleju napędowego? Czemu nie! Mercedes zaprezentował nową wersję ML. Nowością w ofercie jest 204-konna wersja ML 250 CDI o pojemności silnika zaledwie 2,1 litra i średnim spalaniu wynoszącym 6l / 100km!
Fani marki Audi nareszcie doczekali się polskiej premiery miejskiego SUV-a Q3. Auto prezentuje się świetnie i można je mieć już za 133 500 zł.
Przyspieszanie do 100 km/h w 4,4 s i to bez dachu? Może to nie najlepszy pomysł, ale możliwy do zrealizowania dla posiadaczy nowego kabrioleta Jaguara – XKR-S Convertible. Pięciolitrowy silnik V8 generuje 550 KM i rozpędza auto do 300 km/h. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć tego auta.
Niektórzy producenci sprzedają te same auta pod różnymi nazwami na różnych kontynentach. Bywa także, że na niektórych rynkach oferowane jest auto bazujące konstrukcyjnie na innym, ale posiadające inną nazwę. Mistrzem zmiennej nomenklatury jest Nissan.
Mieliśmy okazję testować Skodę Fabię z silnikiem 1.6 TDI o mocy 90 KM. To auto do bólu typowe, czy można napisać coś ciekawego o tym samochodzie?
Współczesne samochody spalają coraz mniej paliwa, przynajmniej jeśli chodzi o wartości podawane przez producentów – w praktyce nie jest aż tak różowo…
W odpowiedzi na to pytanie nie ma żadnej filozofii. Po co zostało zadane? Przez spór, jaki toczy się obecnie w mediach o duże zanieczyszczenie powietrza w polskich miastach. Polaków trują stare auta. I truć będą, bo nie stać nas na nowe.
Przy zakupie nowego samochodu bierzemy oczywiście pod uwagę, ile wynosi średnie spalanie. Choć w praktyce, rzadko kiedy realne ,,średnie spalanie” będzie wynosić tyle, ile podaje producent, to jednak czymś trzeba się kierować.