tsi a tfsi
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą tsi a tfsi. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem tsi a tfsi.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą tsi a tfsi. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem tsi a tfsi.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Diesel(TDI) czy Benzyna(TSI) oto jest pytanie! Kiedyś odpowiedź była prosta: chcesz oszczędzać – diesel, chcesz komfortu i dynamiki – benzyna. W dzisiejszych czasach nie jest to już takie oczywiste. W dzisiejszym porównaniu chcemy skonfrontować nie konkretne samochody a technologie : TSI kontra TDI
Octavię RS i Octavię Scout można teraz nabyć z homologacją ciężarową, która umożliwia odliczenie podatku VAT. Samochody dołączają do szerokiej gamy modeli z homologacją ciężarową, oferowanych przez Škodę.
Audi prezentuje A8 hybrid na Genewskim Salonie Samochodowym jako studium techniczne. Jego oba silniki – 2.0 TFSI i silnik elektryczny – mają razem moc 180 kW (245 KM) i moment obrotowy 480 Nm. Pozwalają na uzyskanie osiągów porównywalnych z dużym silnikiem sześciocylindrowym.
Przetestowaliśmy najszybszy model Skody Octavii – wersję RS z silnikiem 2.0 TSI. Czy połączenie 200-konnego silnika z automatyczną skrzynią DSG sprawdzi się w sportowym kombi?
Przetestowaliśmy najnowsze Audi TTS Roadster. Czy 272 KM wystarczy aby zapewnić sportowe emocje? Czy skrzynia S-tronik ( DSG ) do dobre rozwiązanie dla sportowego samochodu?
Celem prac niemieckich inżynierów było wydobycie z pojemności 1,8 litra większej mocy przy zachowaniu ekologicznego charakteru. Nie trudno przyznać, że zadanie jest wykonane w stu procentach.
Silniki TSI (TFSI) to doładowane jednostki benzynowe z wtryskiem bezpośrednim. Silniki TSI miały zapewniać świetne osiągi połączone z niskimi kosztami eksploatacji, w praktyce nie jest jednak tak różowo…
Prawidłowe serwisowanie auta jest bardzo ważne i często kosztowne. Najtańsza Škoda Yeti z silnikiem 1.2 TSI o mocy 105 KM kosztuje 62 900 zł, więc można byłoby przypuszczać, że za serwisowanie auta też będzie trzeba „trochę” zapłacić, jednak tutaj na użytkowników czeka miła niespodzianka.
Samochody stajni Volkswagena uchodzą w naszym kraju za wzorowe. Chwali się je przede wszystkim za solidność wykonania oraz bezawaryjność. Jest w tym przekonaniu sporo racji, acz VW, podobnie jak każdy liczący się producent, ma na swoim sumieniu także kilka wpadek. Co nie udało się specjalistom z Wolfsburga? Oto druga część naszych rozważań.
Audi przedstawia pięciodrzwiową wersję swojego najmniejszego auta. A1 Sportback jest bardziej praktyczne i nieco tylko większe niż odmiana podstawowa.