trx 400 4×4
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą trx 400 4×4. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem trx 400 4×4.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą trx 400 4×4. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem trx 400 4×4.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Głównym przeznaczeniem testowanego przez nas quada są tory wyścigowe oraz szybka, rajdowa jazda po drogach nieutwardzonych
Na liście dostępnych w nowym Superbie silników znajduję się nowy silnik V6 o mocy 260 KM… Na dodatek samochód wyposażony w tą jednostkę seryjnie posiada również napęd na cztery koła i automatyczną skrzynię biegów DSG. Czy to wystarczy aby skutecznie zaatakować klasę wyższą?
Przetestowaliśmy ciekawą Skodę Yeti wyposażoną w silnik 2.0 TDI oraz napęd na cztery koła. Yeti świetnie się sprawdza zarówno jako pojazd rodzinny, umożliwiając dodatkowo sprawną jazdę w terenie
Niemiecki magazyn branżowy, „Auto Bild Allrad” zorganizował konkurs na najlepsze samochody 2010 roku z napędem na obie osie.
Doczekaliśmy się! Jeep Wrangler i Wrangler Unlimited 4×4 przeszły delikatny lifting.
Długo oczekiwane połączenie przekładni DSG i napędu 4×4 z jednostką 2.0 TDI jest już dostępne dla Superba – flagowego modelu marki Škoda.
Znane ze Škody Yeti, połączenie jednostki 2.0 TDI CR 140 KM z napędem 4×4 i przekładnią automatyczną DSG, wkrótce zostanie wprowadzone do portfolio Octavii.
Producenci często nie opisują sposobu działania swojego napędu na wszystkie koła. Dla kupującego może wystarczyć emblemat na klapie ,,4×4”. Nic dziwnego, każdy chciałby pochwalić się napędem na cztery koła z prawdziwego zdarzenia. Jednak różnice w sposobie ich działania są duże. Warto zapoznać się z nimi, gdyż to właśnie one w głównej mierze odpowiadają za walory […]
Wyobraźmy sobie co się zmieni jak doposażymy SUVa w np. skórzaną tapicerkę i szyberdach? Wydamy kilka tysięcy złotych, a co się tak naprawdę zmieni? Nic – to to samo auto, do tych samych zadań, nieco inaczej tylko wyposażone.
Nowa Skoda Octavia Scout to teoretycznie samochód hiper-uniwersalny. Pojemny, praktyczny, sprawdzający się w każdych warunkach drogowych. Przy okazji, jest to najdroższa wersja popularnej Octavii, czy takie auto ma sens?