test skoda fabia
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą test skoda fabia. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem test skoda fabia.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą test skoda fabia. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem test skoda fabia.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Skoda Fabia 1.2 HTP po liftingu zmieniła się nieznacznie pod względem wyglądu. W ofercie pojawią się jednak nowe jednostki napędowe. Przetestowaliśmy model wyposażony w sprawdzoną jednostkę o mocy 70 KM.
Czy diesel zawsze wychodzi taniej? Skoda Fabia 1.6 TDI spodoba się kierowcom często pokonujących długie trasy. W mieście lepiej się sprawdzą wersje benzynowe.
Nowa Skoda Fabia 1.2 TSI to jedna z ciekawszych propozycji czeskiego producenta. Test udowodnił, że turbodoładowana jednostka oferuje więcej niż dobre osiągi przy umiarkowanym zużyciu paliwa.
Czy można kupić praktyczne auto o niemal sportowych osiągach za nieco ponad 70 tys. PLN? Skoda Fabia RS udowadnia, że tak! Test sportowej Fabii przeprowadziliśmy na lotnisku w Bednarach.
Co zmieni się w Skodzie Fabii z silnikiem diesla, jeśli pomaluje się ją na żółto? Niewiele, ale coś musi być na rzeczy, skoro specjaliści od kreowania wizerunku taką właśnie przemianę małej Fabii doradzili.
Mieliśmy okazję testować Skodę Fabię z silnikiem 1.6 TDI o mocy 90 KM. To auto do bólu typowe, czy można napisać coś ciekawego o tym samochodzie?
Facelift nadał Fabii i Roomsterowi nowy wygląd: został on podkreślony przez nową osłonę chłodnicy i trójwymiarowe lampy przednie, które zostały znacznie poszerzone.
Prezentowana w Genewie nowa Fabia RS 1.4 TSI DSG, dostępna teraz zarówno jako hatchback, jak i kombi, debiutuje pośród standardowych wersji modelu.
Lifting Skody Fabii nie ograniczył się do kosmetycznych zmian nadwozia. Wprowadzono również nowe jednostki napędowe współpracujące ( opcjonalnie ) z dwusprzęgłową skrzynią DSG
72 850 PLN – tyle kosztuje długo oczekiwana nowa Fabia RS (hatchback). Jest ona dostępna w dwóch wersjach nadwoziowych: hatchback i combi, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1,4 TSI o mocy 132 kW (180 KM) z automatyczną, 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią DSG.