Renault Latitude to następca Vel Satisa, czyli reprezentant klasy wyższej. Nowy model dzieli platformę podłogową z Laguną oraz Nissanem Maximą. Jest to jednak całkowicie oryginalne auto. Przetestowaliśmy Renault Latitude w prestiżowej wersji Initiale Paris z najmocniejszym silnikiem 3.0 dCi.
Odpowiednio wyważone proporcje, masywna budowa, nowy elegancki styl – to rzuca się w oczy, kiedy popatrzy się na nowy model w rodzinie Renault. Międzynarodowa wersja Latitude będzie pokazana pod koniec sierpnia na Motor Show w Moskwie, a Europejczycy będą mogli spojrzeć z bliska na nowy model Renault na Motor Show w Paryżu.
Aby przekonać się do Renault Grand Scenic 2.0 dCi wcale nie trzeba mieć siedmioosobowej rodziny. Duża przestrzeń, mocny i cichy silnik 2.0 dCi, pomysłowe wnętrze. Nic dziwnego, Renault Scenic jest jednym z najlepiej sprzedających się aut w swoim segmencie.
Na salonie moskiewskim odbyła się światowa premiera Latitude, rodzinnego samochodu marki Renault. Firma zaprezentowała również nowości przeznaczone na rynek rosyjski, których produkcja zostanie uruchomiona w latach 2010-2011: Dustera, Nowego Logana z automatyczną skrzynią biegów, Sandero z automatyczną skrzynią biegów i Sandero Stepway.
Ile kosztuje elegancki sedan – 100 tys pln? 200 tys. pln? Niekoniecznie! Przyzwoicie wyposażone Renault Fluence, z benzynowym silnikiem 1.6 16V o mocy 110 KM można kupić już za 52 tys. PLN! Renault dodatkowo kusi 4 letnią gwarancją i atrakcyjnymi warunkami zakupu. Renault Fluence to jedeno z ładniejszych aut w swojej klasie. Elegancka, ponadczasowa stylistyka […]
Moc 200 KM w małym aucie zawsze oznacza emocje. Nie inaczej jest w przypadku Renault Clio RS. Testując najszybszą wersję Renault Clio mieliśmy okazję na własnej skórze odczuć ten dreszczyk emocji…
Renault Latitiude jest już dostępne w Polsce. Stosunkowo atrakcyjne ceny, bogate wyposażenie czy te argumenty wystarczą do osiągnięcia sukcesu rynkowego?
W testowaniu samochodów w Polsce najczęściej przeszkadza zły stan dróg, brak tras szybkiego ruchu, korki itp. Renault Megane w limitowanej wersji Monaco GP musiało się zmierzyć także z dodatkowym przeciwnikiem – dwudziestostopniowym mrozem. Oto syberyjska przeprawa auta z silnikiem 1.4 TCe 130 KM.
Gdy prawie 20 lat temu, koncern Renault zaprezentował pierwszą generację miejskiego malucha, świat podziwiał odwagę i fantazję francuskich stylistów. Druga generacja Twingo nie jest już tak rewolucyjna pod względem stylistyki, ale nadal to auto oryginalne. Niedawno Renault Twingo przeszło facelifting. Przetestowaliśmy wersję Dynamique z silnikiem 1.2 16V 75 KM.
Jak głosi przysłowie – ,,nie ma róży bez kolców”. Zazwyczaj, jeśli samochód dostarcza sportowych wrażeń, to nie jest komfortowy. Jeśli jest tani, to nie jest dobrze wyposażony. Jeśli jest kompaktem, to nie jest piękny. Wszystko się zgadza – chyba, że rozmawiamy o Renault Megane GT!