spalanie 1.3 jtd
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą spalanie 1.3 jtd. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem spalanie 1.3 jtd.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą spalanie 1.3 jtd. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem spalanie 1.3 jtd.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Fiat Bravo w 2010 roku został nieznacznie odświeżony. Przetestowaliśmy popularną wersję wyposażoną w wysokoprężny silnik 1.6 Multijet o mocy 105 KM
Chevrolet poczynił istotny krok w stronę zapewnienia klientom z całego świata ekonomicznych pojazdów najwyższej klasy. W ciągu ostatnich miesięcy, dzięki spółce joint venture Shanghai GM, Chevrolet wprowadził na rynek chiński ekonomiczne modele Cruze i New Sail. Volt z napędem elektrycznym o rozszerzonym zasięgu pojawi się w roku 2011.
W końcu klienci doczekali się Outlandera z japońskim dieslem pod maską – 2.2 DID Mivec. Dotychczas można było kupić Outlandera z klekoczącym, 140 konnym 2.0 TDI od VW lub 2.2 DID o mocy 156 KM produkcji francuskiego koncernu PSA.
Skoda Octavia 1.6 TDI Greenline drugiej generacji w wersji kombi trafiła do polskich salonów. Model powiększy paletę ekologicznych aut marki Skoda. W sprzedaży auto będzie dostępne z silnikiem 1.6 TDI CR o mocy 105KM.
Alfa Romeo od zawsze kojarzy się z autami o sportowym zacięciu. Niestety silniki benzynowe TwinSpark po latach nie są przykładem jednostek bezproblemowych, dlatego warto przemyśleć zakup modelu 156 z silnikiem wysokoprężnym. Tylko czy diesel 1,9 produkcji Fiata pasuje do najpopularniejszej Alfy w historii?
Niektórzy producenci sprzedają te same auta pod różnymi nazwami na różnych kontynentach. Bywa także, że na niektórych rynkach oferowane jest auto bazujące konstrukcyjnie na innym, ale posiadające inną nazwę. Mistrzem zmiennej nomenklatury jest Nissan.
Mieliśmy okazję testować Skodę Fabię z silnikiem 1.6 TDI o mocy 90 KM. To auto do bólu typowe, czy można napisać coś ciekawego o tym samochodzie?
Współczesne samochody spalają coraz mniej paliwa, przynajmniej jeśli chodzi o wartości podawane przez producentów – w praktyce nie jest aż tak różowo…
W odpowiedzi na to pytanie nie ma żadnej filozofii. Po co zostało zadane? Przez spór, jaki toczy się obecnie w mediach o duże zanieczyszczenie powietrza w polskich miastach. Polaków trują stare auta. I truć będą, bo nie stać nas na nowe.
Przy zakupie nowego samochodu bierzemy oczywiście pod uwagę, ile wynosi średnie spalanie. Choć w praktyce, rzadko kiedy realne ,,średnie spalanie” będzie wynosić tyle, ile podaje producent, to jednak czymś trzeba się kierować.