silniki ecotec
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą silniki ecotec. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem silniki ecotec.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą silniki ecotec. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem silniki ecotec.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Już w przyszłym roku, Chevrolet Cruze będzie dostępny z turbodoładowanym silnikiem benzynowym o pojemności 1.4 l. Według zapewnień producenta, nowa jednostka zagwarantuje dobre osiągi przy minimalnym zużyciu paliwa.
Silnik benzynowy z zapłonem iskrowym, bezpośrednim wtryskiem paliwa, turbosprężarką i systemem Start&Stop. Takie odważne połączenie zaproponowali konstruktorzy nowych silników SIDI Ecotec Opla.
Opel Meriva w podstawowej wersji Essentia 1.4 Ecotec kosztuje 53 95o zł. General Motors Polska opublikował cennik Opla Merivy.
Pierwsze oficjalne zdjęcia nowego Opla Astry Sports Tourer już są. Nowy model będzie miał swoją premierę we wrześniu na tegorocznym Motor Show w Paryżu i trafi do salonów w Wielkiej Brytanii przed końcem roku.
W czerwcu SEAT rozpoczął produkcję samochodów z roku modelowego 2011. Wraz nowym rokiem modelowym wprowadził do swojej oferty nowe silniki.
Skoda zapowiedziała nową jednostkę napędową dla Superba. Model ma być wkrótce dostępny z czterocylindrowym silnikiem 1.6 TDI CR DPF o mocy 105 KM, który do tej pory był dostępny w Octavii.
Chevrolet zapowiedział, że w przyszłym roku będzie kontynuował ofensywę modelową. Światło dzienne ma ujrzeć pięć nowych samochodów. Wśród nich może znaleźć się kompaktowy crossover, oparty na miejskim modelu Aveo.
Bawarski koncern BMW wyposażył swój model – serię 1, w dodatkowe jednostki napędowe oraz pakiety stylizacyjne.
Silniki TSI (TFSI) to doładowane jednostki benzynowe z wtryskiem bezpośrednim. Silniki TSI miały zapewniać świetne osiągi połączone z niskimi kosztami eksploatacji, w praktyce nie jest jednak tak różowo…
Większa moc i moment obrotowy, niższe spalanie, wyższa kultura pracy… Teoretycznie taki opis pasuje do wielu współczesnych silników. Nie da się zaprzeczyć, że współczesne jednostki są coraz bardziej ,,optymalne” – choć nie musi to oznaczać, że są lepsze!