Silniki+d4d
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą Silniki+d4d. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem Silniki+d4d.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą Silniki+d4d. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem Silniki+d4d.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Toyota ma spore doświadczenie w produkowaniu niezawodnych i wytrzymałych silników diesla. Legendarne Cariny czy Corolle mogły przejeżdżać bezawaryjnie olbrzymie przebiegi rzędu 500-700 tys. km. Czy nowoczesne silniki D4D są tak samo udane?
W czerwcu SEAT rozpoczął produkcję samochodów z roku modelowego 2011. Wraz nowym rokiem modelowym wprowadził do swojej oferty nowe silniki.
Skoda zapowiedziała nową jednostkę napędową dla Superba. Model ma być wkrótce dostępny z czterocylindrowym silnikiem 1.6 TDI CR DPF o mocy 105 KM, który do tej pory był dostępny w Octavii.
Koniec bieżącego roku będzie obfitował w szereg niezwykle ciekawych premier. Jedną z nich będzie nowa, a raczej odświeżona Toyota Hilux.
Bawarski koncern BMW wyposażył swój model – serię 1, w dodatkowe jednostki napędowe oraz pakiety stylizacyjne.
Przedstawiamy drugą część naszego cyklu ,,Pickupy do ciężkiej pracy”. Prezentacja najciekawszych pojazdów roboczych na polskim rynku.
Silniki TSI (TFSI) to doładowane jednostki benzynowe z wtryskiem bezpośrednim. Silniki TSI miały zapewniać świetne osiągi połączone z niskimi kosztami eksploatacji, w praktyce nie jest jednak tak różowo…
Kiedy pod koniec 2008 r. do sprzedaży weszła najnowsza odmiana Renault Mégane, model szybko odniósł sukces w całej Europie. Po prawie 4 latach produkcji francuski koncern zdecydował się na zmiany w całej gamie Mégane (z wyjątkiem Mégane Coupé Cabriolet ). Najbardziej odczuwalne modernizacje dotyczą nowych jednostek napędowych o zachęcającej nazwie „Energy”. Nie zabrakło również nowych […]
Większa moc i moment obrotowy, niższe spalanie, wyższa kultura pracy… Teoretycznie taki opis pasuje do wielu współczesnych silników. Nie da się zaprzeczyć, że współczesne jednostki są coraz bardziej ,,optymalne” – choć nie musi to oznaczać, że są lepsze!
Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego wiele różnych modeli samochodów ma indentyczną moc silnika? Ile KM mają Audi A8 3.0 TDI, Mercedes S350 CDI i BMW 730d? Tyle samo, dokładnie 258 KM (185 kW) – myślicie, że to przypadek? Oczywiście, że nie – to przemyślana polityka…