silnik diesel d4d
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą silnik diesel d4d. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem silnik diesel d4d.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą silnik diesel d4d. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem silnik diesel d4d.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Toyota ma spore doświadczenie w produkowaniu niezawodnych i wytrzymałych silników diesla. Legendarne Cariny czy Corolle mogły przejeżdżać bezawaryjnie olbrzymie przebiegi rzędu 500-700 tys. km. Czy nowoczesne silniki D4D są tak samo udane?
Wybór optymalnej jednostki napędowej to jedna z kluczowych decyzji przy zakupie samochodu. Parametrów jest sporo, po pierwsze typ silnika: benzynowy czy wysokoprężny, po drugie moc – ile koni mechanicznych i niutonometrów jest nam potrzebne…
W każdym silniku spalinowym ( tłokowym ) aż 70% energii uzyskiwanej ze spalania paliwa wydalana jest bezużytecznie wraz ze spalinami. Turbosprężarka VTG poprawia osiągi silnika oraz podnosi jego sprawność.
Co jest tak niezwykłe w tym nowoczesnym dwusuwie? Silnik jest w pełni zrównoważony, a przeciwstawne tłoki pokonują tylko połowę drogi w cylindrze i dlatego wał korbowy może osiągać bardzo duże prędkości.
Przy okazji wprowadzenia na rynek nowych modeli Volvo S60 i Volvo V60, Volvo wprowadza nowe jednostki benzynowe o pojemności 1.6 litra GTDi.
Mercedes wprowadza do oferty nowy silnik benzynowy. 5,5-litrowe V8 o oznaczeniu M152 trafi pod maskę aut z serii AMG. Jednostka ma dostarczyć moc i wyważyć ją z ekologią.
Najnowsza odsłona pickupa Toyoty będzie wyróżniać się kilkoma, przeprojektowanymi elementami nadwozia i wnętrza. Unowocześniono także mniejszy silnik – 2.5 D-4D. Będzie on teraz wytwarzał większą moc i spalał mniej paliwa.
Paleta jednostek silnikowych Opla Insigni zostanie uzupełniona o nową, turbodoładowaną jednostkę wysokoprężną. 195-konne BiTurbo CDTI o pojemności 2.0 doskonale wpisuje się w ideę downsizingu.
Trzycylindrowe silniki TDI w teorii miały zapewniać wyjątkowe niskie spalanie oraz oferować przyzwoite osiągi. W praktyce zarówno silnik 1.2 TDI jak i większy 1.4 TDI niezbyt dobrze wywiązują się z tego zadania.
Silnik 1.9 TDI jest wręcz kultową jednostką Volkswagena. Pojawił się jako następca turbodoładowanego silnika 1.9 TD o mocy 75 KM. Zastosowanie wtrysku bezpośredniego zwiększyło moc do 90 KM i obniżyło średnie spalanie.