silnik 1.3 dual
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą silnik 1.3 dual. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem silnik 1.3 dual.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą silnik 1.3 dual. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem silnik 1.3 dual.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Renault oferuje nowy silnik wysokoprężny 2.3 dCi (typ M9T) w Nowym Masterze. Silnik został opracowany przez zespoły konstruktorów Renault pracujących w Rueil-Malmaison (Hauts-de-Seine), Villiers-Saint-Frédéric (Yvelines), Lardy (Essonne) i Cléon (Seine-Maritime).
Czy silnik elektryczny będzie godnym następcą silnika spalinowego? Czy napęd hybrydowy to krok do rewolucji w motoryzacji? Silnik spalinowy i elektryczny – czy w samochodach przyszłości, dla większej mocy i większego zasięgu, będą musiały zawsze działać oba z nich?
Znane ze Škody Yeti, połączenie jednostki 2.0 TDI CR 140 KM z napędem 4×4 i przekładnią automatyczną DSG, wkrótce zostanie wprowadzone do portfolio Octavii.
W końcu klienci doczekali się Outlandera z japońskim dieslem pod maską – 2.2 DID Mivec. Dotychczas można było kupić Outlandera z klekoczącym, 140 konnym 2.0 TDI od VW lub 2.2 DID o mocy 156 KM produkcji francuskiego koncernu PSA.
Najnowszy silnik Renault wyznacza standardy w klasie nowoczesnych turbodiesli. 130-konna jednostka Energy 1.6 dCi, zapewnia dobre osiągi przy rewelacyjnie niskim spalaniu. Szkoda tylko, że jest (w chwili obecnej) jedynie w modelach Scenic i Grand Scenic.
Mercedes wprowadza do oferty nowy silnik benzynowy. 5,5-litrowe V8 o oznaczeniu M152 trafi pod maskę aut z serii AMG. Jednostka ma dostarczyć moc i wyważyć ją z ekologią.
Auta dla ludzi z zasobnym portfelem to nie tylko długie limuzyny i sportowe kabriolety. Zamożni biznesmeni lubią czasem wybrać się w teren, by sprawdzić swoje umiejętności. Oczywiście nie chcą w tym czasie rezygnować z komfortu jazdy, do którego są przyzwyczajeni. Przedstawiamy trzy auta terenowe, spełniające wymagania nawet najbardziej wybrednych wielbicieli luksusu.
Trzycylindrowe silniki TDI w teorii miały zapewniać wyjątkowe niskie spalanie oraz oferować przyzwoite osiągi. W praktyce zarówno silnik 1.2 TDI jak i większy 1.4 TDI niezbyt dobrze wywiązują się z tego zadania.
Silnik 1.9 TDI jest wręcz kultową jednostką Volkswagena. Pojawił się jako następca turbodoładowanego silnika 1.9 TD o mocy 75 KM. Zastosowanie wtrysku bezpośredniego zwiększyło moc do 90 KM i obniżyło średnie spalanie.
Nowa, turbodoładowana jednostka benzynowa Renault już montowana jest w modelach Megane i Scenic. Wkrótce trafi pod maskę Dacii Lodgy. Co to za jednostka i jakie ma parametry?