samochody 2012
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą samochody 2012. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem samochody 2012.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą samochody 2012. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem samochody 2012.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Dane techniczne, specyfikacja, wyposażenie, multimedia i cennik. Wszystko jest, tylko tak naprawdę nie ma…
Toyota Prius, Honda CR-Z i Opel Ampera – co łączy te modele? Większość z nas wie, że wspólną cechą jest napęd hybrydowy.
Drugą część cyklu także poświecimy nowościom w segmencie aut sportowych, lecz tym razem przybliżymy najciekawsze coupe i samochody z otwartym nadwoziem.
Samochody napędzane silnikami elektrycznymi mogą skusić niemal zerowymi kosztami związanymi z paliwem. Jednak w najbliższym czasie i tak nie będę one zbyt dużą konkurencją dla aut wykorzystujących olej napędowy czy benzynę. Zwłaszcza, że te tradycyjne stają się coraz bardziej ekonomiczne i ekologiczne.
Kolejny artykuł z cyklu nowości 2012 roku poświęcimy samochodom segmentu A i B. Zapraszamy do lektury części drugiej.
Zgodnie z najnowszymi analizami JATO Dynamics, wiodącego dostawcy informacji o światowej branży motoryzacyjnej, średni poziom emisji CO2 dla samochodów fabrycznie nowych w Europie spadł z 140,9 g/km w roku 2010 – do 136,1 g/km w roku ubiegłym. Z analiz tych również wynika, iż niemal 30% sprzedawanych w Europie samochodów nowych kwalifikuje się do kategorii „niskiej […]
Podczas gali Fleet Derby 2012 ogłoszono wyniki testu samochodowego, w którym udział brało ponad 100 samochodów. Celem imprezy było wyróżnienie najlepszych samochodów flotowych w kilkunastu kategoriach.
Dysponując kwotą 15-tu tysięcy złotych możemy stać się dumnymi posiadaczami samochodu klasy średniej. Oczywiście będzie to auto używane i zazwyczaj już ponad 10-letnie, ale zapewni użytkownikowi znacznie lepszy komfort i bezpieczeństwo niż popularne auta kompaktowe. Przyjrzyjmy się więc ofercie rynkowej.
Jaki przebieg ,,wytrzymają” współczesne auta? 300, 500 tysięcy kilometrów? To dużo? Prezentujemy samochody, które często przejeżdżały ponad MILION kilometrów do naprawy głównej!
Powiedzmy sobie szczerze, w Polsce nie istnieją już niezależne media. Od uprzedzeń czy narzuconych z góry sympatii wolny nie jest także półświatek motoryzacyjny. Kogo media promują, a kogo spychają na manowce?