s tronic czy dsg
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą s tronic czy dsg. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem s tronic czy dsg.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą s tronic czy dsg. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem s tronic czy dsg.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Siedem biegów, które można zmieniać błyskawicznie i bez przerywania siły ciągu: Audi prezentuje nowy etap ewolucyjny mechanizmu przenoszenia siły. Siedmiobiegowy S-tronic łączy dynamiczny sposób działania z wysoką efektywnością.
Nowe Audi A1 z napędem na przednią oś to najbardziej sportowy samochód w swojej klasie. Podstawowa wersja Audi A1 Attraction jest już dostępna za 66 950 zł.
Zazwyczaj automatyczne skrzynie DSG są przedstawiane w samych superlatywach. Jednak oprócz wielu zalet skrzynie DSG mają również wady…
Podczas prezentacji zorganizowanej dla polskich dziennikarzy, Audi pokazało nowe wersje A5. Auta przeszły niedawno drobny facelifting.
Dynamiczna stylistyka, doskonałe osiągi i wzorcowa efektywność – Audi TT Coupé ( cena od 122 tys. PLN ) i TT Roadster stały się teraz jeszcze atrakcyjniejsze. Stylistyka lekkich, wykonanych w przeważającej części z aluminium karoserii i wnętrze zostały zmodyfikowane z najwyższą pieczołowitością, a nowe technologie obniżają zużycie paliwa tego kompaktowego samochodu sportowego. Nowością w ofercie […]
Škoda Auto zaprezentowała zmiany dotyczące modeli ze swego portfolio, które zostaną wprowadzone dla roku modelowego 2011. Będą one dotyczyły głównie silników – nowe jednostki napędowe oparte są na nowoczesnej technologii common rail, która zastąpi dotychczas stosowany system pompowtryskiwaczy.
Od początku czerwca w Škodzie Superb dostępna jest nowa jednostka napędowa. Gamę dotychczas oferowanych dla Superba silników uzupełnił benzynowy silnik 2.0 TSI.
Nowe Audi A7 2011 zachowuje większość cech, które były już widoczne na Auto Show w Detroit w 2009 roku.
Elektronika coraz szybciej depcze po palcach tradycyjnym rozwiązaniom techniki, wprowadzając do utartych schematów konstrukcyjnych wiele nadzwyczajnych innowacji. Mechanika staje się coraz bardziej zależna od elektronicznych wynalazków. Spór zwolenników i przeciwników tej, bijącej popularność dziedziny, jest widoczny również podczas wymiany zdań o preferowanym układzie napędowym.
Coraz więcej producentów oferuje mocne i stosunkowo tanie auta z praktycznymi nadwoziami typu hatchback. Jednak nie zawsze duża moc efektywnie przekłada się na wrażenia z jazdy, przedni napęd często nie zapewnia odpowiedniej trakcji. Nowe Audi S1 ma na szczęście zapęd 4×4 w standardzie!