radical silniki
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą radical silniki. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem radical silniki.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą radical silniki. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem radical silniki.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Już w przyszłym roku, Chevrolet Cruze będzie dostępny z turbodoładowanym silnikiem benzynowym o pojemności 1.4 l. Według zapewnień producenta, nowa jednostka zagwarantuje dobre osiągi przy minimalnym zużyciu paliwa.
Skoda zapowiedziała nową jednostkę napędową dla Superba. Model ma być wkrótce dostępny z czterocylindrowym silnikiem 1.6 TDI CR DPF o mocy 105 KM, który do tej pory był dostępny w Octavii.
Firma Radical Sports Cars ogłosiła, że 13 stycznia 2011 roku na międzynarodowych targach motoryzacyjnych zaprezentuje nowy model roadstera o nazwie Radical SR3 SL.
Produkowane przez VW silniki SDI odznaczają się rewelacyjną trwałością i niskim spalaniem. Ze względu na słabe osiągi i niską kulturę pracy zostały jednak wyparte przez nowsze jednostki TDI, szkoda…
Kiedy pod koniec 2008 r. do sprzedaży weszła najnowsza odmiana Renault Mégane, model szybko odniósł sukces w całej Europie. Po prawie 4 latach produkcji francuski koncern zdecydował się na zmiany w całej gamie Mégane (z wyjątkiem Mégane Coupé Cabriolet ). Najbardziej odczuwalne modernizacje dotyczą nowych jednostek napędowych o zachęcającej nazwie „Energy”. Nie zabrakło również nowych […]
Nowa, turbodoładowana jednostka benzynowa Renault już montowana jest w modelach Megane i Scenic. Wkrótce trafi pod maskę Dacii Lodgy. Co to za jednostka i jakie ma parametry?
Silnik benzynowy z zapłonem iskrowym, bezpośrednim wtryskiem paliwa, turbosprężarką i systemem Start&Stop. Takie odważne połączenie zaproponowali konstruktorzy nowych silników SIDI Ecotec Opla.
Większa moc i moment obrotowy, niższe spalanie, wyższa kultura pracy… Teoretycznie taki opis pasuje do wielu współczesnych silników. Nie da się zaprzeczyć, że współczesne jednostki są coraz bardziej ,,optymalne” – choć nie musi to oznaczać, że są lepsze!
Producenci samochodów dążą do tego, by sprzedawać jak najwięcej i zarabiać na serwisie. Jak dotąd byli więc przychylni wprowadzaniu norm ekologicznych, dzięki którym silniki są coraz bardziej awaryjne i nietrwałe. Najnowsze restrykcje mogą jednak znacznie nadszarpnąć budżety koncernów.
Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego wiele różnych modeli samochodów ma indentyczną moc silnika? Ile KM mają Audi A8 3.0 TDI, Mercedes S350 CDI i BMW 730d? Tyle samo, dokładnie 258 KM (185 kW) – myślicie, że to przypadek? Oczywiście, że nie – to przemyślana polityka…