fabia ii test
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą fabia ii test. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem fabia ii test.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą fabia ii test. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem fabia ii test.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Skoda Fabia 1.2 HTP po liftingu zmieniła się nieznacznie pod względem wyglądu. W ofercie pojawią się jednak nowe jednostki napędowe. Przetestowaliśmy model wyposażony w sprawdzoną jednostkę o mocy 70 KM.
Czy diesel zawsze wychodzi taniej? Skoda Fabia 1.6 TDI spodoba się kierowcom często pokonujących długie trasy. W mieście lepiej się sprawdzą wersje benzynowe.
Nowa Skoda Fabia 1.2 TSI to jedna z ciekawszych propozycji czeskiego producenta. Test udowodnił, że turbodoładowana jednostka oferuje więcej niż dobre osiągi przy umiarkowanym zużyciu paliwa.
Czy można kupić praktyczne auto o niemal sportowych osiągach za nieco ponad 70 tys. PLN? Skoda Fabia RS udowadnia, że tak! Test sportowej Fabii przeprowadziliśmy na lotnisku w Bednarach.
Co zmieni się w Skodzie Fabii z silnikiem diesla, jeśli pomaluje się ją na żółto? Niewiele, ale coś musi być na rzeczy, skoro specjaliści od kreowania wizerunku taką właśnie przemianę małej Fabii doradzili.
Mieliśmy okazję testować Skodę Fabię z silnikiem 1.6 TDI o mocy 90 KM. To auto do bólu typowe, czy można napisać coś ciekawego o tym samochodzie?
Moc 200 KM w małym aucie zawsze oznacza emocje. Nie inaczej jest w przypadku Renault Clio RS. Testując najszybszą wersję Renault Clio mieliśmy okazję na własnej skórze odczuć ten dreszczyk emocji…
Kompaktowy Seat Leon 1.8 TSI DSG potrafi pozytywnie zaskoczyć. Z jednej strony sportowymi osiągami, z drugiej komfortem jazdy i dość niskim spalaniem. Jakie ma wady Hiszpański klon Golfa?
Do czasu wprowadzenia wersji OPC, Insignia 2.8 Turbo 4×4 była najdroższą i najszybszą wersją Opla! Ponieważ Insignia OPC ma 65 KM więcej, testowej Insigni można nadać inny tytuł – najbardziej komfortowy Opel!
Podczas krótkiego testu Fabii GreenLine udało mi się uzyskać spalanie rzędu 3l/100km – myślałem, że to kres eko-możliwości Fabii – byłem jednak w błędzie. Gerhard Plattner udowodnił, że ten wynik można znacznie poprawić!