dsg edc opinie
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą dsg edc opinie. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem dsg edc opinie.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą dsg edc opinie. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem dsg edc opinie.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Przetestowaliśmy najszybszy model Skody Octavii – wersję RS z silnikiem 2.0 TSI. Czy połączenie 200-konnego silnika z automatyczną skrzynią DSG sprawdzi się w sportowym kombi?
Nowe Polo GTI z silnikiem 1.4 TSI o mocy 180 KM oraz skrzynią DSG przyspiesza do 100km/h w takim samym czasie jak VW GOLF GTI! – to nowość. Nie ma jeszcze podanych oficjalnych cen Polo GTI ale prawdopodobnie będą zbliżone do SEAT-a Ibizy Cupra również wyposażonego w taką samą jednostkę napędową i skrzynię biegów. SEAT […]
Skrzynia DSG to jak dwie skrzynie w jednej obudowie. W czasie jazdy wybrane są dwa biegi, jeden wyższy i drugi niższy.
Czy nowa automatyczna skrzynia biegów EDC z podwójnym sprzęgłem wprowadzana przez Renault skończy monopol skrzyni DSG?
Zazwyczaj automatyczne skrzynie DSG są przedstawiane w samych superlatywach. Jednak oprócz wielu zalet skrzynie DSG mają również wady…
Automatyczne skrzynie dwusprzęgłowe zdobywają coraz większą popularność. Są szybsze od klasycznych automatów, pomagają oszczędzać paliwo. Przyjrzeliśmy się zasadom działania ,,dwusprzęgłówek” oraz najpopularniejszym ich odmianom.
W nowym modelu Octavii jest już dostępny silnik 1.2 TSI o mocy 105KM (również ze skrzynią DSG). W praktyce zastąpi wysłużoną jednostkę 1.6 MPI o mocy 102 KM. Nowy silnik TSI jest droższy od silnika 1.6MPI zaledwie o 1100 pln.
Już podczas wiosennego salonu motoryzacyjnego w Genewie SEAT zaprezentuje nowy model Ibiza ST. Kompaktowe kombi doskonale pasuje do młodego wieku i sportowego stylu życia jego użytkowników.
Golf GTI jest prekursorem klasy sportowych kompaktów. Jak jeździ nowa wersja? Czy warto zapłacić na kompakt prawie 120 tys. PLN?
Zaczynamy długodystansowy test najmocniejszej wersji rodzinnego vana od Volkswagena – Sharana 2.0 TSI wyposażonego w automatyczną skrzynię biegów DSG!