bmw 760i test
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą bmw 760i test. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem bmw 760i test.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą bmw 760i test. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem bmw 760i test.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Drzwi klasy premium otwiera dla nas BMW serii 1. Przetestowaliśmy wersję 120d z dwulitrowym turbodieslem o mocy 184 KM i automatyczną ośmiostopniową skrzynią biegów.
Jak będą wyglądać luksusowe limuzyny za 20 lat? Nie zdziwił bym się, gdyby samochody w stylu BMW 5 Gran Turismo wyparły z czasem klasyczne Sedany!
Komfort, osiągi, wysoka jakość wykonania to tylko niektóre zalety Lexusa GS 300. Niestety nie ma aut doskonałych, podczas testu znaleźliśmy również kilka wad tego modelu 🙂
Czy nowy model Skody może być ciekawy? Czy małe auto miejskie może być komfortowe? Czy samochód za 30 tys. zł może być modny? Czy 60 KM może zapewnić dobrą dynamikę?
Rasowy roadster z silnikiem diesla? Jeszcze do niedawana takie połączenie wydawało się niemożliwe. Oczywiście można zrobić taki samochód, ale czy ma on sens?
Mieliśmy okazję testować Skodę Fabię z silnikiem 1.6 TDI o mocy 90 KM. To auto do bólu typowe, czy można napisać coś ciekawego o tym samochodzie?
Czy w erze ,,downsizingu” kompakt z wolnossącym silnikiem benzynowym 1.6 o mocy 117 KM to nie przeżytek? Mówiąc krótko – absolutnie nie!
Nowe Volvo V40 można zdecydowanie zaliczyć do samochodów klasy premium. Oryginalne nadwozie, eleganckie wnętrze, bogate wyposażenie, dodatkowo jest stosunkowo niedrogie!
Według zamierzeń producenta, nowe Isuzu D-MAX miało być bardziej komfortowe i ekonomiczne. Czy Pickup stworzony do ciężkiej pracy może również zapewniać komfort? Nowy D-MAX udowadnia, że jest to możliwe!
Decydując się na komfortową limuzynę marki Peugeot podejmujemy dopiero pierwszą decyzję. Przed nami kolejne – m.in. wybór napędu. Tradycyjny, dwulitrowy diesel czy hybryda? – oto przewodnie pytanie tego porównania.