auris diesel d4d
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą auris diesel d4d. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem auris diesel d4d.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą auris diesel d4d. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem auris diesel d4d.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Po niedawnym faceliftingu Toyota Auris prezentuję się znacznie nowocześniej. Oprócz modyfikacji wyglądu samochodu, zmieniono paletę dostępnych wersji silnikowych oraz obniżono cenę samochodu. Przetestowaliśmy popularny model 1.6 Valvematic w optymalnej wersji wyposażeniowej ,,2010″
Auris nie oznacza idealny. Toyota mogła pomyśleć o mocniejszych silnikach, bardziej dopracować wygląd karoserii i zadbać o większy bagażnik. Przy ogromie zalet auta, wady stają się jednak zaledwie szczegółami.
Toyota ma spore doświadczenie w produkowaniu niezawodnych i wytrzymałych silników diesla. Legendarne Cariny czy Corolle mogły przejeżdżać bezawaryjnie olbrzymie przebiegi rzędu 500-700 tys. km. Czy nowoczesne silniki D4D są tak samo udane?
Rodzina hybrydowych modeli Toyoty powiększyła się, jednak jeśli chodzi o innowacyjność układu hybrydowego, to nie możemy liczyć na nowości. Pod maską hybrydowej Toyoty Auris pracuje elektryczno – benzynowy system, który znamy już z modelu Priusa.
Peugeot zaprezentował model 508RXH, napędzany pierwszym na świecie hybrydowym dieslem (Hybrid4). To bardzo ciekawe połączenie elegancji, nowoczesności i wyrafinowanego stylu ekskluzywnej limuzyny, która na dodatek spełnia wszelkie wymagania auta „all road„. Auto zadebiutuje na tegorocznym Międzynarodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie (wrzesień 2011). Do sprzedaży wejdzie natomiast na wiosnę 2012 roku.
Najnowsza odsłona pickupa Toyoty będzie wyróżniać się kilkoma, przeprojektowanymi elementami nadwozia i wnętrza. Unowocześniono także mniejszy silnik – 2.5 D-4D. Będzie on teraz wytwarzał większą moc i spalał mniej paliwa.
Paleta jednostek silnikowych Opla Insigni zostanie uzupełniona o nową, turbodoładowaną jednostkę wysokoprężną. 195-konne BiTurbo CDTI o pojemności 2.0 doskonale wpisuje się w ideę downsizingu.
Przedstawiamy drugą część naszego cyklu ,,Pickupy do ciężkiej pracy”. Prezentacja najciekawszych pojazdów roboczych na polskim rynku.
Świetny wygląd, bogate wyposażenie, bardzo niskie spalanie i…cena zakupu porównywalna z większym Megane – Renault Clio 1.5 dCi wychodzi poza standardy samochodów miejskich…
Wybór optymalnej jednostki napędowej to jedna z kluczowych decyzji przy zakupie samochodu. Parametrów jest sporo, po pierwsze typ silnika: benzynowy czy wysokoprężny, po drugie moc – ile koni mechanicznych i niutonometrów jest nam potrzebne…