a8 3.0 tdi
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą a8 3.0 tdi. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem a8 3.0 tdi.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą a8 3.0 tdi. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem a8 3.0 tdi.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Producenci samochodów przyzwyczaili nas do wyższych cen samochodów z silnikami wysokoprężnymi ( w porównaniu do jednostek benzynowych ).
Volkswagen Phaeton produkowany jest w Szklanej Manufakturze w Dreźnie. Jakość tej limuzyny i komfort, jaki oferuje podczas podróży (seryjny napęd na wszystkie koła i pneumatyczne zawieszenie) są miarą samą dla siebie. Nowy okręt flagowy Volkswagena zostanie zaprezentowany po raz pierwszy podczas targów Auto China 2010 (27 kwietnia – 2 maja) w Pekinie.
Sprzedany dotychczas w ponad 600.000 egzemplarzy Volkswagen Sharan cieszy się uznaniem wielu rodzin w całej Europie. Podczas Salonu Samochodowego w Genewie debiutuje nowa generacja tego modelu.
Volkswagen zaprezentował ciekawy pojazd będący połączeniem aut klasy MPV (Multi Purpose Vehicle) a SUV (Sport Utility Vehicle). VW Golf Cross powstał na bazie Golfa Plus, pomimo ,,terenowej” nazwy samochód nie posiada napędu na cztery koła.
Obie „uterenowione ” wersje modeli marki Škoda przeszły niedawno facelifting. Do oferty Fabii, oprócz oferowanej do tej pory wersji Combi Scout, dołączyła teraz Fabia hatchback Scout.
Nadwozie typu kombi nie zawsze wystarczy, by podróżować wygodnie z całą rodziną i dużym bagażem. Przestronność i wygodę zapewniają duże, rodzinne vany, w których przewieźć można maksymalnie 7 osób. Przedstawiamy kilka popularnych modeli.
Volkswagen ujawnił cennik i specyfikację nowego Passata CC. Jego oficjalna nazwa to teraz po prostu CC. Ekskluzywne czterodrzwiowe coupe będzie można kupić za minimum 103 490 zł.
Trzycylindrowe silniki TDI w teorii miały zapewniać wyjątkowe niskie spalanie oraz oferować przyzwoite osiągi. W praktyce zarówno silnik 1.2 TDI jak i większy 1.4 TDI niezbyt dobrze wywiązują się z tego zadania.
Silnik 1.9 TDI jest wręcz kultową jednostką Volkswagena. Pojawił się jako następca turbodoładowanego silnika 1.9 TD o mocy 75 KM. Zastosowanie wtrysku bezpośredniego zwiększyło moc do 90 KM i obniżyło średnie spalanie.
W Superteście Ekonomii organizowanym jak co roku przez Stowarzyszenie Auto Klub Dziennikarzy Polskich, ŠKODA Citigo 1.0 MPI uzyskała wynik 3,61 l/100 km (zwyciężając w kategorii samochodów benzynowych), a Fabia 1.6 TDI ze spalaniem na poziomie 3.75 l/100km, była druga w kategorii samochodów silnikiem diesla.